بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای مددجویان ایلامی دچار خسارت شده است

بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای مددجویان ایلامی دچار خسارت شده است
بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای مددجویان ایلامی دچار خسارت شده است

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد عصر سه شنبه در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام بیان کرد: این روزها پویش‌های گوناگونی از جمله پویش ملی و فراگیر ایران همدل با هدف کمک رسانی به محرومان و نیازمندان با مشارکت گسترده افراد خیر و نیکوکار در کشورمان شکل گرفته است که اوج همدلی و نوع دوستی مردم کشورمان را نشان می‌دهد.

وی افزود: کمیته امداد استان ایلام نیز با پیوستن به پویش ملی ایران همدل با مشارکت افراد خیر و نیکوکار استان توانسته است کمک‌های قابل تجهی را برای نیازمندان استان جذب نماید و ما از صدا و سیمای استان می‌خواهیم در این مسیر نوع دوستانه و با تبلیغات و فرهنگ سازی مناسب نقش مهمی در معرفی و فراگیر شدن این پویش داشته باشد.

موسی نژاد به خسارت‌های زیاد ویروس کرونا بر وضعیت معیشتی و کسب و کار مددجویان این نهاد اشاره کرد و گفت: بسیاری از مشاغل و کسب و کارهای مددجویان این نهاد در چند ماه گذشته متأثر از این ویروس و بیماری تعطیل و یا دچار خسارت فراوان شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه مشکلات ناشی از وضعیت اقتصادی و تورم در چند سال اخیر فشارهای زیادی به زندگی و معیشت قشر مددجو و نیازمند این استان وارد کرده است تصریح کرد: ویروس کرونا در چند ماه اخیر این مشکلات را مضاعف کرده و زندگی این قشر را در مضیقه بیشتر قرار داده است.

موسی نژاد با اشاره به اینکه کمیته امداد هر ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های گوناگونی برای کمک به محرومان و نیازمندان داشته است، افزود: ویروس کرونا امسال باعث شده است برخی از این برنامه‌ها تغییر کنند.

وی اطعام مهدوی را یکی از برنامه‌های امسال کمیته امداد برای کمک به نیازمندان عنوان کرد و گفت: در قالب همین برنامه این نهاد با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اقدام به تهیه غذا و سبدهای خوراکی برای توزیع در بین نیازمندان کرده است که صدا و سیما در زمینه معرفی این گونه برنامه‌ها هم می‌تواند نقش موثری داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه میزان تورم در استان ایلام متاسفانه بالاتر از استان‌های دیگر است و قشر نیازمند و مددجو بیشترین آسیب را در این زمینه متحمل می‌شوند، تصریح کرد: این موضوع ایجاب می‌کند این قشر باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *