بزرگداشت مجازی جانباختگان مبارزه با کرونا در قزوین

بزرگداشت مجازی جانباختگان مبارزه با کرونا در قزوین

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  نادر میرزایی، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در این رابطه اظهار کرد: با توجه به اپیدمی بیماری کووید ۱۹ در سطح کشور و درگذشت تعدادی از هموطنان و عدم امکان برگزاری مراسمات تسلی و همدردی با اعضاء خانواده متوفیان که موجب انباشت فشارهای روانی و تنش درونی بازماندگان را به همراه داشته و به منظور تسکین آلام خانواده های این متوفیان طرح ملی غمگساران جوان با عنوان «فصل جاودانگی» توسط جوانان بشردوست اهل هلال قزوین در استان برگزار می شود.
او همدردی با خانواده متوفیان و استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان در ایجاد همدلی با آسیب دیدگان از بیماری کووید ۱۹ را از اهداف این طرح بیان کرد و افزود: این طرح  به صورت مجازی برگزار می شود که پوستر مجازی این برنامه در کانالها، سایت ها و مرورگرهای پرمخاطب جهت حضور آنلاین هموطنان عزیز منتشر  می شود.
میرزایی ادامه داد: طرح ملی غمگساران جوان با عنوان «فصل جاودانگی» توسط جوانان بشردوست اهل هلال قزوین در پاسداشت شهدا و درگذشتگان از کرونا روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۱ صبح در اینستاگرام  به آدرس Qazvin.rcsy به صورت آنلاین اجرا می شود.
او بیان کرد: برنامه های پیش بینی شده برای اجرا در این طرح ملی در استان شامل جاری چشمه نور، سوز ساز و گفت و شنفت برای مدافعان سلامت و متوفیان بیماری کرونا است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان تصریح کرد: امیدواریم هم استانی های عزیز با حضور خود بصورت مجازی در این برنامه در جهت پاسداشت شهدا و تسکین آلام خانواده های درگذشتگان از بیماری کرونا قدمی شایسته برداشته و با ابراز همدردی خود با خانواده های این عزیزان موجب تسلی دل این عزیزان شوند.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *