برگزیدگان سمپوزیوم مجازی تازه‌های نقشه‌برداری مغز معرفی شدند

برگزیدگان سمپوزیوم مجازی تازه‌های نقشه‌برداری مغز معرفی شدند

 

به گزارش روز شنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، هدف آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز از برگزاری چهارمین سمپوزیوم رایگان و مجازی تازه های نقشه برداری مغز تسهیل دسترسی تمام پژوهشگران سطح کشور به مطالب اساتید برجسته دنیا و به روز کردن دانش خود در زمینه نقشه برداری مغز بود.

در این سمپوزیوم که ۷۵۶ نفر ثبت‌نام‌کننده داشت تجربیات و دستاوردهای جدید محققان برجسته دنیا به اشتراک گذاشته شد. با توجه به اینکه یکی از ماموریت های آزمایشگاه ترویج و اهمیت فعالیت های فناورانه در حوزه علوم و فناوری های شناختی است، برگزاری این سمپوزیوم باعث آشنایی و بالا بردن سطح آگاهی پژوهشگران کشور شد.

در این سمپوزیوم ۲ روزه،  ۱۰ سخنران برجسته داخلی و خارجی از کشورهای آمریکا، استرالیا و ترکیه به روزترین موضوعات نقشه برداری مغز  را ارائه کردند.

همچنین در این سمپوزیوم ۳۱۹۰ نفر ساعت آموزش ارائه و در حاشیه آن ۵ پنل جانبی با همکاری مراکز پژوهشی، تحقیقاتی و انجمن های علمی و از حدود ۴۵ وبینار برنامه ریزی شده، ۱۴ وبینار ویژه این رویداد برگزار شد.

از تمام مقالات دریافتی ۱۷ مقاله داوری و پذیرفته و در این دو روز به صورت مجازی ارائه شدند.

در اختتامیه این رویداد جوایز برندگان مسابقات با عنوان چهارمین دوره مسابقه ملی تصویربرداری تشدید مغناطیسی با محوریت بررسی بیماری آلزایمر  ۲۰۲۰ MRNC و سومین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه ۲۰۲۰ iBCIC توسط محمدرضا آی رییس و غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز ایران اهدا شد.

در این رویداد گروه Talamantin متشکل از امیرحسین عبدالعلی زاده، شهریار فغانی، آقای امیراشرف گنجویی و کامیار مرادی  مقام اول چهارمین دوره مسابقه ملی تصویربرداری تشدید مغناطیسی(MRNC۲۰۲۰ ) را با محوریت ایده پردازی در زمینه تشخیص و پیشگیری بیماری آلزایمر کسب کردند.

مقام دوم را گروه هیپوکامپ متشکل از علی نامجو مقدم، صبا نوری کوچی و سیده زهرا کاظمی بدست آوردند.

همچنین در این سمپوزیوم مجازی گروه Pazhooheshgarane Javane Nasir  متشکل از نسترن حامدی شیحانی، سوزان سمیعی موفق به کسب رتبه نخست سومین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه(iBCIC۲۰۲۰) شدند.

مقام دوم را مشترکا گروه های Losers  متشکل از غزاله شفیعی، محمد خداداد، علی شیرایی کسمائی، امیرحسین شمس الدین و محمد مهدی کوچالی و jadoye pardazesh نیز متشکل از مجید مقدری، طیبه رجب زاده  بدست آوردند.
گروه IUT brain explorer متشکل از محمد مهدی صمصامی، غزاله قربانزاده، زهرا نبی زاده شهر بابک نیز موفق به کسب عنوان سوم سومین مسابقه ملی واسط مغز و رایانه(iBCIC۲۰۲۰) چهارمین سمپوزیوم مجازی تازه های نقشه برداری مغز شدند.

منبع : خبرگزاری ایرنا

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *