برگزاری مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: ثبت‌نام در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از ششم اردیبهشت‌ماه آغازشده و تا ۱۶ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعاخوانی، همخوانی و همسرایی و تفسیر عمومی قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: لازم است همه افراد علاقه‌مند به شرکت در این دوره از مسابقات با مراجعه به سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.my.oghaf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات صرفاً از طریق سامانه میز خدمت سازمان اوقاف و امر خیریه انجام خواهد شد و افرادی که در موعد مقرر و از طریق این سامانه ثبت‌نام نکنند در مسابقات شرکت داده نمی‌شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی گفت: زمان دقیق برگزاری مسابقات پس از عادی شدن شرایط و رفع شر ویروس کرونا اعلام خواهد شد.
وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذشده در سازمان اوقاف و امور خیریه با هدف ارتقای سطح کیفی برگزاری مسابقات، مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات به‌صورت تجمیع چند شهرستان برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: مرحله شهرستانی در شرق استان و در شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی در شاهرود برگزار می‌شود و متسابقین شرکت‌کننده از شهرستان‌های سمنان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه و آرادان در سمنان به رقابت خواهند پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مرحله از مسابقات در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت تا نمایندگان استان در مرحله کشوری مشخص شوند

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *