برگزاری برنامه‎ های رمضانیه لرستان در فضای مجازی

برگزاری برنامه‎ های رمضانیه لرستان در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «منصور احمدی» گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا در کشور و تأکید مراجع ذی‎صلاح مبنی بر عدم برگزاری مراسماتی که موجب تجمع می‎شود، گروه قرآن و عترت اداره‎کل در نظر دارد برنامه‎های ویژه‎ ماه مبارک رمضان را به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی اجرا کند.

وی ادامه داد: ازجمله فعالیت‎های درنظر گرفته شده می‎توان به برگزاری کلاس‎های آموزشی روخوانی و روان‎خوانی به‎صورت مجازی، انتشار ادعیه و مناجات‎های ماه مبارک رمضان در فضای مجازی، قرائت قرآن و اذان توسط قاریان برتر استان قبل‎از اذان مغرب و عشاء و پخش جزءخوانی قرآن کریم  در صفحه اینستاگرامی گروه قرآن و عترت اشاره کرد.

احمدی با اشاره به برگزاری آنلاین کلاس‎های اخلاق، بیان کرد: برنامه تفسیر قرآن به ‎صورت تفسیر موضوعی از دیگر برنامه‎های است که در فضای مجازی اجرا می‎شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به انتشار ادعیه و زیارات ماه مبارک رمضان در سایت گروه قرآن و عترت اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به آدرس qlr.farhang.gov.ir عنوان کرد: همچنین مسابقات معارفی، قرائت قرآن کریم و اذان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *