برپایی محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان‌های اردبیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین دکترستوده ضمن قدردانی از زحمات کادر درمانی از ابتدای شیوع کرونا، اظهار کرد: کادر درمانی مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند و در شرایط قرنطینه در مراکز درمانی شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند.

وی  در این باره، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امورخیریه  با هماهنگی وزارت بهداشت همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مشترکی تدارک دیده تا در مراکز درمانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی قبل از مراسم اذان مغرب در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که امکان برگزاری مراسم دارند، محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.

ستوده تصریح کرد: رمضان فرصتی برای انس با قرآن است و این اقدام با هدف روحیه‌بخشی به بیماران و کادر درمان انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل گفت: هر سال شاهد اجرای برنامه‌های قرآنی توسط این سازمان در مساجد و بقاع متبرکه در ماه مبارک رمضان بودیم که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا اجرای این برنامه‌ها بدون حضور جمعیت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برپایی این محافل، بیان کرد: محافل انس با قرآن قبل از اذان مغرب برپا می‌شود و برگزاری این مراسم همراه با اجرای سخنرانی، برگزاری تواشیح و مسابقه خواهد بود.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

البرز

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *