برنامه ریزی برای توسعه مجدد گردشگری در کشور انجام می‌پذیرد

برنامه ریزی برای توسعه مجدد گردشگری در کشور انجام می‌پذیرد
برنامه ریزی برای توسعه مجدد گردشگری در کشور انجام می‌پذیرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مونسان، پیش از ظهر پنجشنبه در ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی اردبیل و طی ارتباط با ویدئو کنفرانس اظهار داشت: شیوع گسترده ویروس کرونا باعث آسیب به بسیاری از کسب و کارها شده و در تلاش خواهیم بود تا با انجام حمایت‌های لازم زمینه را برای جلوگیری از تعدیل نیرو همچنین کاهش ضررهای ناشی از تعطیلی این قبیل واحدها فراهم کنیم.

وی افزود: طبق پیش بینی سازمان جهانی گردشگری، توسعه و به راه افتادن مجدد صنعت گردشگری در کشورهای مختلف زمان بر خواهد بود ولی ما در تلاش خواهیم بود تا با ارائه سیاست‌های حمایتی و تشویقی و تحریک بازار پس از کنترل ویروس کرونا گردشگری داخلی را در منطقه توسعه دهیم.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: امیدواریم با تداوم حمایت‌ها طرح جامع گردشگری اردبیل تا پایان سال نهایی و اجرایی شود.

مونسان در ادامه به وضع تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان نیز اشاره کرد و افزود: دولت در سالیان اخیر سختی‌های متعددی را به لحاظ منابع مالی و تحریم‌ها تجربه کرد اما با تدبیر و برنامه‌های اجرا شده منابع مالی مهیا شد و اخباری که از طرح‌ها و پروژه‌های مختلف ارائه می‌شود، بیانگر انجام اقدامات خوبی در استان‌های مختلف کشور است.

به گفته وی، در حال حاضر مشاهده می‌شود که بسیاری از کشورها در تأمین اقلام غذایی و بهداشتی خود نیز دچار مشکلاتی شدند ولی خوشبختانه در ایران هیچ گونه مشکلی در خصوص تأمین مایحتاج مورد نیاز و اساسی مردم وجود ندارد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: در حال حاضر دولت با کمترین میزان کمک‌های خارجی و وضع شدیدترین تحریم‌ها با کرونا مقابله می‌کند و از اینکه توانستم روی پای خود بایستیم، خرسندیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *