بررسی Far Cry 6 – هرج و مرج با بسته بندی منظم در آمریکای لاتین تخیلی

Far بازی‌های کرای اغلب، و نه غیرمنصفانه، قابل پیش‌بینی هستند – اما پس از یک بیماری همه‌گیر جهانی، قفسه‌های سوپرمارکت‌ها خالی می‌شوند و درگیری‌های شکسته می‌شوند. در محوطه های جلویی گاراژ، چه کسی به دنبال کمی پیش بینی پذیری نیست؟ یا اینکه هرج و مرج ما در یک چک لیست منظم ، با دکمه مکث قرار گیرد؟ که با وجود معماری استعماری، اتومبیل های کلاسیک و تحریم های ایالات متحده، قطعاً کوبا نیست. دهه ها فقر باعث شد که کشور پشت سر آنتون کاستیلو (با بازی جانکارلو اسپوزیتو شرور Breaking Bad)، آخرین رهبر کاریزماتیک که نوید روزهای بهتر را بدهد، متحد شد. اما وقتی معلوم شد که او بیشتر برده است تا ناجی، زمان انقلاب دیگری فرا رسیده است. وارد دنی روجاس، یک قهرمان بومی شوید که یک گروه چریکی دوست‌داشتنی، اگر چه هرج‌ومرج را رهبری می‌کند، در نبردی برای آزادسازی جزیره‌شان رهبری می‌کند.

تا اینجا ، تا اینجا Cry Cry. این فرمولی است که Ubisoft کامل شده است، و نمی توان انکار کرد که کار می کند. نشاط نقشه عظیم جهان باز یارا ، که فقط منتظر فتح آن هستید ، هنوز مثل همیشه قوی است. با این حال، شیرجه بزنید و به سرعت مشخص می شود که Far Cry 6 در واقع بر اساس دستور العمل آزمایش شده و آزمایش شده خود ساخته شده است، و چیزهایی را که قبلاً سری را عقب نگه داشته اند، اصلاح می کند.

برای مثال، در بازی‌های قبلی، انقلابیون Far Cry ساده‌لوحانه خوشبین به نظر می‌رسند. در یارا، چرخه بی پایان انقلاب و سرکوب باعث شده است که آنها خسته شوند، و از همان ابتدا شورشیان همکار شما به شما هشدار می دهند که حذف کاستیلو چیزی جز خلاء قدرت را تضمین نمی کند. این یک برداشت ادراکی و تکاملی هوشمندانه از خط داستانی معمولی ناجی است، حتی اگر بازی واقعاً آنچه را که باید اتفاق بیفتد بررسی نکند. اما پس از آن، ما در زندگی واقعی نیز راه حلی پیدا نکردیم.

به طور عجیبی، استعفای جزیره نشینان به دلیل چشم انداز تیره و تار درازمدتشان به پل زدن ناهماهنگی میان صدا کمک می کند. بیهودگی جنگ و سرگرمی شعله افکن ها – با آینده ای نامشخص، مشخص شده است که دنی تصمیم گرفته است از خودش لذت ببرد و به شما اجازه می دهد همین کار را انجام دهید.

در انحراف دیگر از فرم، هیچ شرور پر زرق و برق عجیب و غریبی وجود ندارد. در عوض، اسپوزیتو به عنوان آخرین ظالم یارا، یک اجرای بی‌رحمانه و خوش‌مزه ارائه می‌دهد. رژیم او نیز او را با ارتشی بسیار کارآمدتر و استراتژیک‌تر از آنچه که قبلاً دیده‌ایم منعکس می‌کند. این بدان معناست که برخوردهای دشمن نیاز به توجه بیشتری دارد: افزودن پزشکان، که می‌توانند از کشتار جلوگیری کنند و همراهان خود را احیا کنند، و همچنین سربازانی که برای برپایی برجک‌های اسلحه تلاش می‌کنند یا نیروهای کمکی را فراخوانی می‌کنند، از شما می‌خواهد که برای ارزیابی هر رویارویی یک لحظه وقت بگذارید.

اما، با وجود بسیاری از توانایی های ویژه مبتنی بر چرخ دنده، انواع مهمات، کوله پشتی زرهی، سلاح ها و همراهان سرگرم کننده حیوانات، هر موقعیتی سیل انتخاب ها را به همراه دارد. آیا می خواهید بی سر و صدا دشمنان را با یک تفنگ خاموش بفرستید، یا بدوید و همه را که در چشم هستند به زوبین ببرید؟ از کوله پشتی خود موشک پرتاب کنید یا کروکودیل قاتل خود را بفرستید؟ تغییر روش مستلزم گشت و گذار در منوها است، و اغلب، آسان‌تر از همه، اسلحه‌ای را که می‌شناسید و دوست دارید پیش‌فرض کنید، حتی اگر بازی شما را تشویق به آزمایش کند. خوشبختانه، هر کدام را که انتخاب کنید، بازی با تفنگ سرگرم‌کننده‌ای است.

اگر خستگی تصمیم‌گیری به شما دست می‌دهد، یارا مکان زیبایی برای استراحت است، به کناری دیکتاتورها. به طور غیرمعمول برای این مجموعه، شما در این مکان با چتر نجات نرفته اید، و موقعیت محلی دنی باعث می شود جزیره گرمسیری مانند زمین بازی شخصی شما احساس شود، خواه در حال ماهیگیری، ردیابی حیوانات افسانه ای یا شکار گنج باشید. با این حال، پیشنهادات زیادی وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید احساس خستگی نکنید، باید به زمان جزیره بروید. اینجا هیچ خط پایان مشخصی وجود ندارد.

این به نظر می‌رسد برداشتی بسیار صادقانه‌تر از آنچه Far Cry برای بیشتر مردم است: یک جعبه اسباب‌بازی شاد و آشفته. جا برای بهبود وجود دارد – برای شروع، بازنمایی مشکوک آمریکای لاتین – اما شکی نیست که این چیزی شبیه بیداری برای سریال است و ایده‌هایی را بررسی می‌کند که من هیجان‌زده هستم که در تکرارهای آینده اصلاح شوند. به طور خاص، کنار گذاشتن تظاهر دست و پا گیر رستگاری سیاسی، دست شما را در انتخاب و انتخاب ماجراجویی آزاد می گذارد، چه سرنگونی کاستیلو یا فقط تاج گذاری قهرمان گرن پریمو. مانند یارا، Far Cry 6 سرشار از پتانسیل است – فقط باید آن را ارتقا دهید و شکل دهید.

  • Far Cry 6 اکنون منتشر شده است. ۵۴.۹۹ پوند.


منتشر شده

در

اپلیکیشن و بازی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *