برخورد جدی با مدیران بی‌توجه به سیاست‌ها و اولویت‌های استان یزد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست هم اندیشی ارتقا فرهنگ سلامت اداری با اشاره به تجمع هایی که در روزهای گذشته در یزد و دیگر نقاط کشور تشکیل شد، اظهار داشت: این تجمع در ابتدا مربوط به اصلاح قیمت سوخت بود اما بعد از آن جریان ضد نظام به صحنه آمد و اعتراض های مسالمت آمیز را تبدیل به اغتشاش و آشوب کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از اغتشاشگران دستگیر شدند، افزود: از بررسی های به عمل آمده از دستگیرشدگان همچنین بررسی آشوب های میدانی مشخص شد که یک جریان سازماندهی شده پشت پرده این مسائل است.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: برخی افراد با هدف به کشور وارد شده اند و می خواهند از این آشوب ها به نفع خود استفاده کنند و حاضرند برای این موضوع هزینه های بسیاری نیز بپردازند.

طالبی عنوان کرد: هوشیاری مردم و آمادگی نیروها و مسئولان موجب شکست توطئه‌های دشمنان است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همه مجموعه  نظام باید با همکاری و همدلی بر اساس مقررات، وظایف خود را در خدمت به مردم انجام دهند و رضایت جامعه را جلب کنند .

وی تاکید کرد: دستگاه‌های دولتی باید جدی و با احساس تکلیف نسبت به برخی مسائل توجه ویژه و خاص داشته باشند و نباید نسبت به آن سهل انگاری کنند.

طالبی بیان داشت: با مدیرانی که نسبت به سیاست‌های استان و اولویت‌هایی که تعیین‌ شده، بی‌توجه باشند برخورد می‌شود و باید همه خود را وقف خدمت به مردم کنند که رسالتی مهم است .

استاندار یزد، یکی از راه‌های حرکت در مسیر سلامت اداری را تقویت نظارت همگانی و استقبال از  نظارت‌ها ذکر کرد و اظهار داشت:  دستگاه‌های دولتی باید با صداقت و شفافیت، پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند.

طالبی گفت: باید اعتماد عمومی جامعه را با کار و تلاش صادقانه افزایش داد و به جلب اعتماد سرمایه اجتماعی بیش از گذشته  وظایف انجام شود.

وی تاکید کرد: وظیفه مدیران است که در دستگاه‌های دولتی نسیت به ارتقا سرمایه اجتماعی و افزایش اعتماد عمومی جامعه به‌ نظام و دولت اقدام کنند.


منتشر شده

در

یزد

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *