بازگشت تدریجی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان به روال گذشته

بازگشت تدریجی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان به روال گذشته
بازگشت تدریجی بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان به روال گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، علی موسوی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۵ روز گذشته خدمت رسانی به بیماران سرطانی و از هشت روز گذشته خدمت رسانی در بخش آنژیو گرافی به بیماران قلبی و از ابتدای این هفته اعمال جراحی و ارتوپدی غیر اورژانس را آغاز کرده ایم.

وی بیان کرد: با توجه به رعایت مسائل بهداشتی توسط همشهریان، اینک شاهد کاهش مبتلایان به کرونا ویروس هستیم.

وی افزود: از آنجا که هنوز ویروس کرونا کاملاً از بین نرفته است کنترل و بررسی تمام بیماران مراجعه کننده انجام و بیماران عفونی در بخش جدا بستری می‌شوند و این امر به گونه‌ای است که بیماران مراجعه کننده دچار آسیب نشوند.

موسوی اظهار کرد: اقدامات تشخیص اولیه مانند تصویربرداری و آزمایشگاه در حال انجام است.

رئیس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان یاد آور شد: پذیرش بیماران درمانگاه، مراکز تصویربرداری مثل رادیولوژی، ماموگرافی سی تی اسکن و… طبق روال قبل مشغول به فعالیت هستند.

موسوی با قدردانی از همراهی همشهریان تاکید کرد: بیمارستان به صورت روزانه و ساعتی در حال ضد عفونی شدن است و از همشهریان خواهشمندم که در صورت بروز بیماری به موقع اقدام کنند و جان خود را به خطر نیاندازند زیرا در این ایام شاهد عوارض تأخیر مراجعه بیماران اورژانس مثل پاره شدن آپاندیسیت و… بوده ایم که به واسطه ترس از کرونا تا لحظه آخر به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از انتشار عفونت و آسیب به بیماران و کادر درمان، مراجعه برای ملاقات بیماران توسط همشهریان ممنوع و حضور همراهی بیماران هم در حداقل امکان است.


منتشر شده

در

کرمان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *