بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد  

بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد

بازگشایی کلینیک ها و مراکز درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر کامبیز کشاورز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، افزود: به علت نیاز عموم مردم به خصوص افراد مبتلا به بیماری ها مزمن، با توجه به هماهنگی های صورت گرفته، از شنبه ۶ اردیبهشت خدمت رسانی و سرویس دهی درمانی در کلینیک ها و مراکز بهداشتی درمانی به حالت عادی خود بازمی گردد.

وی با اشاره به اینکه توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه نوبت دهی، حضور، ویزیت بیماران و مراجعین روز  شنبه   در برنامه زنده استودیو سلامت به سمع و نظر مردم خواهد رسید، ادامه داد: در این برنامه هچنین در خصوص بیماران کرونایی که هم اکنون در حال دریافت دارو هستند، نیز صحبت خواهد شد.

دکتر کشاورز اذعان داشت: باز شدن کسب و کارها به معنای غلبه بر بیماری نیست و با توجه به تداوم بیماری در کشور، رعایت کامل موارد بهداشتی و حفاظتی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز معاونت درمان دانشگاه گفت: لازم است از حمایت های ریاست دانشگاه و معاونین و نیز مسئولین و مدیران سابق دانشگاه تقدیر نماییم زیرا پایه گذاری اولیه آنها باعث شده تا بتوانیم اقدامات موثری را پیش ببریم.

وی افزود: در هفته گذشته سی تی اسکن بیمارستان شهید جلیل یاسوج افتتاح شد و در این هفته موفق شدیم میزان آزمایشات انجام شده را به ۲ برابر برسانیم و بتوانیم در بیماریابی و تشخیص بسیار خوش بدرخشیم.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با برنامه ریزی ها و رایزنی های صورت گرفته خوشبختانه توانستیم پروانه بهره برداری از ۳ بیمارستان استان را که نیمه کاره رها شده بود را کسب نماییم.

وی ادامه داد: مرکز غربالگری سرطان استان نیز این هفته افتتاح خواهد شد و مرکز ام آر آی بیمارستان شهید جلیل یاسوج تا ۲ هفته آینده به سرانجام خواهد رسید.

وی ابراز داشت: گسترش و افزایش تعداد تخت های آی سی یو بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز از دیگر برنامه های ما طی روزهای آینده است.

دکتر کشاورز یادآور شد: از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در استان همچون سرویس دهی مناسب به بیماران، غربالگری خوب و بیماریابی فعال بود که جا دارد از حمایت های استاندار محترم، همراهی و همکاری تنگاتنگ مردم و مسئولین در راستای کنترل بیماری قدردانی نماییم.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *