بارندگی در استان بوشهر خسارتی نداشت/ آماده باش تیم‌های امدادی

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده عصر سه‌شنبه در نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر اظهار داشت: اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در حوادث و بحران‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی بر لزوم ایجاد و فعال‌سازی دبیرخانه اطلاع‌رسانی در اداره کل هواشناسی استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: آب‌منطقه‌ای استان بوشهر نیز باید وضعیت سیلاب‌ها را به موقع پیش‌بینی و اطلاع‌رسانی کند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت مناطق در محاصره سیلاب بر عهده فرمانداران است، اضافه کرد: در شرایط بحرانی نیز باید ماوریت‌های غیرضروری افراد و اعضای ستاد مدیریت بحران حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌دهی به حادثه‌دیدگان باید با هماهنگی فرمانداران و بر اساس ضرورت انجام شود بیان کرد: ادارات شیلات، بنادر و دریانوردی و گمرک نیز در شرایط بحرانی باید برای سفرهای دریایی با هواشناسی و مدیرتی بحران هماهنگ باشند.

ستوده بر لزوم بسیج امکانات شهری و روستایی و تیم‌های امدادی، درمانی و اروژانسی استان برای ارائه خدمات به‌موقع در زمان بحران تاکید کرد و افزود: تشخیص اعلام تعطیلی مدرسه‌ها در شرایط بحرانی با هماهنگی با مدیریت بحران استان برعهده فرمانداران است.

وی با تقدیر از اتحاد، همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و نهادهای امدادرسان استان در شرایط بحرانی خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری مدیریت بحران در زمان‌های بروز مشکلات و بحران، تصمیم استاندار محسوب می‌شود.


منتشر شده

در

بوشهر

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *