ایمانی: تیره‌سازان روابط سه قوه، رفتارشان را خدمت به کشور می‌دانند

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در تحلیل پشت پرده شایعه پراکنی ها علیه روابط دولت و مجلس، گفت: کسانی که درباره «رابطه سران قوا» شایعه پراکنی می‌کنند، به دنبال تخریب فضای تعاملی بین مسئولان نظام هستند.

>>>> در همین رابطه بخوانید؛

پاسخ صریح روحانی به شایعه اختلافش با قالیباف در جلسه سران قوا

رمزگشایی هاشمی‌طباء از شایعه‌سازی‌ها علیه روابط روحانی و قالیباف

وی ادامه داد: این خط تخریبی نیز محدود به رابطه «دولت و مجلس» نمی‌شود و بارها مشاهده شده که همین شایعه پراکنان رابطه دولت و سپاه پاسداران، شواری نگهبان با مجلس شورای اسلامی و موارد مشابه دیگر را نیز هدف قرار داده‌اند.

نفوذ دشمن در فضای مجازی

این فعال سیاسی اصولگر با گونه شناسی جریان شایعه پراکن، اظهار داشت: برخی از افراد نادان که از سر نا آگاهی در مسیر تیره سازی روابط قوا قدم بر می‌دارند، رفتار خود را یک نوع خدمت به کشور می‌دانند.

ایمانی با اشاره به دسته دوم، گفت: برخی از شایعه پراکنی‌ها در فضای سیاسی کشور ریشه خارجی دارد. متاسفانه این روزها فضای مجازی ما در مواجهه با حجم زیادی از محتوای تولید شده خارجی قرار دارد که همین تولیدات سمعی و بصری نیز به سرعت در بین مردم پخش می‌شود.

نقش صدای آمریکا در جنجال رسانه‌ای سند راهبردی ایران و چین

وی با اشاره به جنجال رسانه‌ای در خصوص سند همکاری «ایران و چین»، گفت: در این موضوع حجم عظیمی از محتوای کاملا برنامه ریزی شده و جعلی به سوی فضای مجازی گسیل شد و کار به جایی رسید که رسانه معاند «صدای آمریکا» و حتی وزارت امور خارجه ایالات متحده با صدور یک اطلاعیه موضوع سند همکاری ایران و چین را یک قرارداد شبیه به معاهده «ترکمانچای» خواندند.

ایمانی با انتقاد شدید از برخی عوامل ایجاد شایعه در داخل کشور، بیان داشت: متاسفانه برخی از افراد در داخل کشور به عمد در حال شایعه پراکنی هستند و قصد آنها نیز آسیب رسانی به ارکان حاکمیت است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این پرسش که این افراد مغرض در نهایت چه سودی از دل اختلافات می‌برند؟، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در گفتگوی اخیر خود با نمایندگان جدید به این موضوع تأکید کردند که مردم از؛ «تشنج»، «هیاهو»، «افراط» و به هم خوردن «فضای سیاسی کشور» بیزار هستند.

مردم تنش سیاسی  را پس می‌زنند

وی گفت: مردم به این آگاهی رسیده‌اند که فضای سخت اقتصادی کنونی، با فضاهای تند سیاسی به سوی بدتر شدن خواهد رفت. به همین دلیل مردم هرگونه تشنج آفرینی و بگو مگوهای سیاسی را پس می‌زنند.

ایمانی در پایان تصریح کرد: اگر عده‌ای تصمیم گرفته‌اند با ایجاد تشنج در فضای سیاسی کشور به اهداف انتخاباتی و یا موضوعات دیگر برسند، باید بدانند که سخت در اشتباه هستند. 

۲۷۲۱۹

منبع : خبرآنلاین


منتشر شده

در

اخبار سیاسی

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *