ایلام قطب گردشگری ساحلی غرب کشور می‌شود

ایلام قطب گردشگری ساحلی غرب کشور می‌شود

 

«محمد نورالهی» در گفتگویی، اظهار کرد: سیمره یکی از پتانسیل‌های توسعه گردشگری است و طول دراچه سیمره یکی از بهترین جلوه‌های گردشگری را فراروی گردشگران قرار داده است.

وی با بیان اینکه ایجاد جاده دسترسی لازمه‌ی بالفعل شدن این ظرفیت گردشگری است، گفت: سه نقطه‌ی روستای چشمه‌شیرین در منطقه رماوند، تنگه‌ی کافری و شهرک ولیعصر برای این مهم پیش‌بینی شد که بر اساس نظر کارشناسی و در نظر گرفتن جوانب مختلف شهرک ولیعصر برای این مهم انتخاب شد.

رئیس گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تصریح کرد: با همراهی مجموعه‌ی مدیریتی استان از اعتبارات استانی در سال ۱۳۹۶، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به این طرح اختصاص یافت.

نورالهی با بیان اینکه قرار است امسال نیز ۱.۵ میلیارد تومان به این طرح اختصاص یابد، گفت: راه مهمترین موضوع در ایجاد زیرساخت‌ها و مشوق اصلی برای سرمایه‌گذاران است و امیدواریم با کمک مجموعه مدیریتی استان این مهم به نتیجه برسد تا گردشگری ساحلی استان جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه ایلام با وجود پیشرفت ۶۰ درصدی مجموعه ساحلی سد کنگیر و آغاز به کار مجتمع سد محرم می‌تواند به قطب گردشگری ساحلی غرب کشور تبدیل شود، گفت: این کار با نظارت شرکت مهندس مشاور انجام خواهد گرفت.

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

ایلام

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *