ایران-بحرین؛حیثیتی‌تر از همیشه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بردن کره جنوبی در هندبال مثل بردن آرژانتین یا هلند در فوتبال می ماند.همانقدر قوی و همانقدر با انگیزه و پر انرژی.فقط به دو تا افتخار کره ای ها اشاره می کنیم،۹ دوره قهرمانی آسیا و حضور در هفت دوره رقابت های المپیک.این یعنی که بچه های ایران در نخستین بازی خودشان در مسابقاتی که نهایتش می شود رسیدن به المپیک دست به کار بزرگی زده اند.آن هم با نتیجه خیلی نزدیک بر ۲۸-۲۷٫برای آنهایی که شاید زیاد علاقه ای به هندبال نداشته باشند باید گفت که می توانند به جوانان غیور خودشان ببالند.چرا که افتخارآفرینی کردند و حالا می توان گفت که شانس زیادی برای رسیدن به المپیک دارند،چرا که در نخستین گام،شاخ غول را شکسته اند.

سرمربی تیم ملی:کره با تجربه را بردیم
علیرضا حبیبی، سرمربی تیم ملی درباره پیروزی مقابل کره جنوبی گفت: اولین بازی خود را مقابل کره جنوبی انجام دادیم. خوشبختانه با اینکه بازی بسیار سختی بود و کره جنوبی، تجربه داشت اما برنده شدیم.
او افزود: چند بازیکن اصلی خود را به دلیل حضور در تیم‌های خارجی در اختیار نداشتیم اما با ترکیبی جوان همراه با سایر لژیونرهایی که به ما اضافه شدند، بازی خوبی را انجام دادیم و تا پایان برتری خود راحفظ کردیم.
حبیبی به دو بازی دیگر تیم ملی اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم با تلاشی که بازیکنان در بازی‌های بعدی انجام می‌دهند، مقاب بحرین که مقام دوم آسیا را دارد و پس از آن مقابل کویت که پس از سال‌ها تعلیق اولین تجربه خود را در مسابقات آسیایی تجربه می‌کند، نتایج خوبی به دست بیاوریم تا در اولین قدم به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم و در ادامه هم به فکرهندبال  قهرمانی آسیا باشیم .

بازی با بحرین،حیثیتی و حساس
در کل همیشه مسابقاتی که با بحرین در هر رشته ورزشی که انجام می شود حساس است،به خصوص هندبال که بحرینی ها سرمایه گذاری زیادی روی آن کرده اند و از قدرت های برتر آسیا هستند.پس از شکست خوردن فوتبال ایران مقابل بحرین در هفته قبل،این بار هندبالیست های ایران مقابل این کشور کوچک خلیج فارس نشین قرار خواهند گرفت.تیمی که سال قبل و در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان نایب قهرمانی را از آن خودش کرد.بازی با بحرین شاید مثل بازی با کره جنوبی سخت نباشد،اما چیزی کمتر از آن ندارد.چرا که این بازی همیشه حیثیتی بوده و هیچ کدام از دو تیم دوست ندارند در آن بازنده باشند.بازی ایران و بحرین ساعت ۱۸٫۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

سه شنبه،آخرین بازی با کویت
هندبال کویت پس از سال ها تعلیق امسال در این مسابقات شرکت کرده است.آنها در نخستین گام مغلوب بحرین شدند و باید گفت روی کاغذ شاید شانسی برای صعود نداشته باشند.با این حال دیدار آنها با ایران می تواند برگ برنده ای باشدبرای شاگردان حبیبی که صعود خودشان به مرحله بعدی را قطعی کنند.البته بازی با بحرین برای ایران اهمیت زیادی دارد و پیروزی در این دیدار حتی می تواند بازی مقابل کویت را تشریفاتی کند.

پاداش رئیس کمیته ملی المپیک به بازیکنان تیم ملی هندبال
ملی پوشان هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک شامگاه امروز جمعه به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفتند و با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ حریف خود را شکست دادند. کره جنوبی دارنده ٩ عنوان قهرمانی آسیا است و در ٧ دوره المپیک حضور داشته است.سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که تماشاگر دیدار ایران و کره جنوبی بود، پس از پیروزی ملی پوشان کشورمان برابر حریف به رختکن این تیم رفت و ضمن تبریک به بازیکنان و کادر فنی، به هر یک مبلغ ۱۰۰ دلار به عنوان پاداش پرداخت کرد.

۲۵۴ ۲۵۱


منتشر شده

در

سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *