ایرانسل برترین روابط عمومی در «ارتباطات الکترونیک و فضای مجازی» شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز، سه‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه ۱۳۹۸، همزمان با اختتامیه «پانزدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی»، آیین تقدیر از برگزیدگان «شانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی» با حضور دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی  (IPRA)، دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه‌شناسی ارتباطات ایران و جمع دیگری از استادان علوم ارتباطات و نیز فعالان روابط عمومی‌ سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی و میهمانان خارجی در مرکز همایش‌های تلاش برگزار شد و ایرانسل، تندیس برترین روابط عمومی در بخش «ارتباطات الکترونیک و فضای مجازی» را دریافت کرد. در همین بخش، تندیس بعدی به روابط عمومی شرکت آلومینای ایران رسید.

این تندیس درحالی به ایرانسل تعلق گرفت که صبح امروز نیز ایرانسل تنها روابط عمومی دریافت‌کننده «نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال» شده بود.

بر اساس اعلام هیأت داوران، روابط عمومی ایرانسل موفق شده است تا به دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای (علمی-صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت‌ها، حائز عنوان برترین این جشنواره شود.

همچنین در بخش ارتباطات رسانه‌ای نیز ابتدا سازمان بنادر و دریانوردی، سپس سازمان خصوصی‌سازی و پس از آن شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) موفق به دریافت تندیس شدند.

۲۱۲۱


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *