اپلیکیشن اندروید «شهروند آنلاین» شهرداری دهاقان راه اندازی شد

اپلیکیشن اندروید «شهروند آنلاین» شهرداری دهاقان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، توسعه موضوعات مرتبط با شهر هوشمند یکی از برنامه‌های محوری شهرداری‌ها است و راه اندازی پروژه‌هایی در حوزه شهر هوشمند، باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم می‌شود و همچنین امکان ارائه خدمات بهتر و با کیفیت بالاتر را فراهم می‌کند.

مجید ضرغامی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این ارتباط با اشاره به راه اندازی اپلیکیشن اندروید شهرداری دهاقان اظهار داشت: نرم افزار شهروند آنلاین با هدف تسهیل راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری و ارگان‌های وابسته به شهرداری ارائه شده است.

وی ادامه داد: شهروندان فهیم و محترم می‌توانند با نصب این نرم افزار بر روی تلفن‌های همراه شخصی خود از خدمات شهرداری بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی شهرداری دهاقان تشریح کرد: رسیدگی به درخواست‌های شهروندان ۱۳۷، رسیدگی به شکایات شهروندان، پرداخت قبوض شهرداری، پرداخت عوارض نوسازی، کسب و پیشه برخی از خدمات ارائه شده شهرداری توسط این نرم افزار است.

وی اضافه کرد: همچنین مدیریت و جمع‌آوری پسماند شامل پسماندهای خانگی، پسماندهای کسب و پیشه مدیریت و جمع‌آوری پسماند شامل پسماندهای خانگی، پسماندهای کسب و پیشه، پسماندهای صنعتی، استعلام پرونده‌های شهرسازی، اطلاع از مناقصات و مزایدات شهرداری، اطلاع از خبرهای مهم و به روز شهر، وجود کانال داخلی رسمی شهرداری که جایگزین پیام رسان های دیگر است از دیگر مزایای این اپلیکیشن است.

وی با بیان اینکه راه اندازی این سامانه ضمن اینکه ما را در رسیدگی فوری و حل مشکلات شهروندان یاری می‌کند بیان داشت: امکان رصد بیشترین درخواست‌ها و مشکلات شهروندان نیز توسط مسئولان شهرداری فراهم می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *