اولین خانه امید بازنشستگان لرستان در بروجرد آماده بهره‌برداری است

عباس گودرزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای احداث خانه امید بازنشستگان شهرستان بروجرد از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان بروجرد که به رونق تولید و اشتغالزایی کمک خواهد کرد، کلنگ زنی کارخانه بزرگ فرو سیلیس در شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد واقع در اشترینان و آغاز به کار رسمی شهرک صنعتی شماره ۲ بروجرد در منطقه اشترینان می باشد.

وی با اشاره به اجرای عملیات احداث کارخانه شیر خشک به عنوان فاز اول از زنجیره محصولات لبنی در بروجرد بیان کرد: حدود یکسال است که ساختمان این کارخانه تکمیل شده و این پروژه یکی از پروژه های ارزشمند در تولید محصولات لبنی در شهرستان بروجرد و استان خواهد شد که منجر به رونق تولید و اشتغالزایی می‌شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه ورزش روستایی یکی از اقدامات مهم در این راستا می باشد، اظهار داشت: سه زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات ملی با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال در روستاهای ونایی، جعفر آباد و جهان آباد شهرستان بروجرد برای توسعه ورزش روستایی احداث خواهد شد و عملیات اجرایی به زودی آغاز می شود.

گودرزی افزود: خانه معلم و تالار بزرگ این مجموعه با ۱۴ سوئیت در جوار مدرسه تاریخی امام(ره) با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در حال احداث است که به زودی برای استفاده فرهنگیان در دسترس قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه رونق تولید در واحدهای تولید شهرستان بروجرد و اشتغال و کاهش بیکاری مهمترین مسئله در شهرستان بروجرد است، یادآور شد: برای برای اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان بروجرد اقدامات موثری انجام شده است که به زودی به یاری خداوند شاهد اجرایی شدن برنامه ها خواهیم بود.

منبع : خبرگزاری ایرنا


منتشر شده

در

اخبار علم و فناوری, تکنولوژی

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *