اهدا ۵۴ سازه فلزی به سیل زدگان در لرستان

 

اهدا ۵۴ سازه فلزی به سیل زدگان در لرستان
اهدا ۵۴ سازه فلزی به سیل زدگان در لرستان

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، محمدرضا صفی خانی افزود: همچنین تاکنون چندین پل در استان توسط این واحد تولیدی ساخته شده که برخی از آنها نصب و یا در حال نصب هستند که نمونه آن پل تازه احداث شده اناری خرم آباد است.

وی عنوان کرد: شرکت ماشین سازی خرم آباد (پرس سابق) می تواند بسیاری از سازه های مورد نیاز طرح های عمرانی و اقتصادی را تامین کند که در همین راستا شاهد ساخت کوره واحد در دست احداث سیلیکون متال بروجرد در این واحد هستیم که این امر به عنوان یک ظرفیت جدید برای لرستان به شمار می رود.

صفی خانی عنوان کرد: با تلاش های صورت گرفته شرکت پرس خرم آباد که به عنوان یکی از واحدهای مهم راکد استان به شمار می رفت و احیای دوباره آن به عنوان یک مطالبه عمومی محسوب می شد توسط یک سرمایه گذار موفق و با تجربه خریداری و فعال شد.

وی تصریح کرد:  ۵۰ نفر در این واحد تولیدی مشغول هستند؛ این تعداد اشتغالزایی در فاز اول احیای این کارخانه بوده که با اجرای کامل طرح های پیش بینی شده به خصوص تولید بویلرهای حرارتی در سالجاری ظرفیت تولید شغل آن افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان صمت لرستان همچنین گفت: احیا یا افزایش ظرفیت ۹۶ واحد صنعتی استان سال گذشته در راستای رونق تولید محقق شد. یکی از اهداف مهمی که در راستای رونق و جهش تولید در دستور کار قرار دارد استفاده از ظرفیت واحدهای راکد و فعال کردن آنها است.

وی اظهار کرد: بر این اساس سال گذشته بر اساس سیاست های ابلاغی و حمایت های مدیریت ارشد استان ۳۸ واحد کاملا راکد به چرخه تولید بازگشت و  ۵۸ واحد افزایش ظرفیت داشته است.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *