انرژی الکتریکی نقش اثر گذار و کلیدی در توسعه پایدار جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سید محمد موسوی زاده در گفت و گوی تلفنی با برنامه رادیویی ” صبح بخیر قومس ” صدای مرکز سمنان با بیان این مطلب افزود : صنعت برق؛ یکی از صنعت های زیرساختی است، به طوری که سرانه مصرف آن، یکی از شاخص های توسعه یافتگی در دنیا محسوب می شود.

وی با اشاره به این که به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه، منابع قابل توجهی صرف توسعه این صنعت زیربنایی در استان می شود یادآور شد : در همین راستا، در سال قبل اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال صرف توسعه شبکه های توزیع برق استان گردیده که در زمینه جذب اعتبارات و کار توسعه ای، ۹۲ درصد بیشتر از سال ۹۷ است.

وی اظهار داشت : در زمینه کاهش تلفات انرژی الکتریکی توجه ویژه ای به بخش طراحی و بهره برداری شبکه استان برای پاسخگویی به نیازهای فعلی و آینده شده و خوشبختانه در زمینه این شاخص، سمنان؛ جزءِ استان های ممتاز دارای کمترین میزان تلفات برق است و این مهم یک دستاورد ارزشمند محسوب می شود.

موسوی زاده به ارائه خدمات غیرحضوری این شرکت در زمینه فروش انشعاب و خدمات پس از فروش انشعاب اشاره کرد و یادآور شد: در شرایـط فعلی که جامعه جهانی، کشور و اسـتان ما درگـیر ویروس کـرونا می باشند، بهترین شیوه اخذ خدمت، خدمات غیرحضوری است و مشترکان برق استان جهت اخذ خدمات ۲۲ گانه می توانند با مراجعه به وب سایت این شرکت، خدمات مورد نظر را بدون حضور فیزیکی اخذ نمایند.

وی از مشارکت و همراهی مردم شریف و قدرشناس استان با صنعت برق در تابستان سال گذشته و همچنین اطلاع رسانی شایسته صدا و سیمای مرکز سمنان قدردانی نمود و تصریح کرد : همکاری مشترکان استان بالغ بر ۴۰ مگاوات صرفه جویی را به همراه داشته و اظهار امیدواری کرد که این همکاری در تابستان امسال نیز استمرار یابد.

وی همچنین مناسبت های دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس و روز صنعت برق را تبریک گفته و خاطر نشان کرد: تلاش کارکنان صنعت توزیع برق استان برای تامین برق مطمئن و مستمر به صورت شبانه روزی است و این عزیزان همواره در سنگر خدمتگزاری آماده هستند و از مساعی ارزشمند همکاران این شرکت در عرصه خدمت رسانی تشکر نمود

۴۶

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سمنان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *