امیدوارم سایر فدراسیون ها از قهرمانان خود تجلیل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید سجادی در پایان مراسم تقدیر از کمانداران و پاراکمانداران و در جمع خبرنگاران گفت: از فدراسیون تیروکمان تشکر می کنم، این فدراسیون جشنی برای قدردانی از بهترین های ما در المپیک و پارالمپیک و دیگر و عزیزانی که در سطوح مختلف زحمت کشیدند، برگزار کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم در سایر فدراسیون ها هم شاهد باشیم که اینگونه برنامه ها برگزار شود.

سجادی در مورد این که ورزشگاه پولاد محل تمرین جهان پهلوان غلامرضا تختی در حال تخریب است، گفت: گزارش ها را می بینم و انجام وظیفه می کنم.

سجادی همچنین به حضورش در کمپ فوتبال اشاره کرد و گفت: امروز برای خسته نباشید و خدا قوت و تشکر از تیم ملی فوتبال دیداری با آنها داشتم و برای آنها آرزوی موفقیت کردم.

وی در مورد صحبت های خودش و کامرانی فر و تناقض هایی که در مورد بدون تماشاگر برگزار شدن دیدار ایران و کره وجود دارد، گفت: گزارشی که به من دادند همان چیزی است که در رسانه ها در مورد آن صحبت کردم، در جریان این نیستم که کامرانی فر دبیر فدراسیون چه مطلبی گفته است، آنچه دیشب به من گفتند این بود که با توجه به شرایطی که ما داشتیم و اقداماتی که ظاهرا باید از طرف فدراسیون انجام می شده که البته من از کم و کیف آن بی اطلاعم. این شرایط به AFC گزارش شده و آنها گفته اند با این شرایط بلیت نفروشید.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *