افزایش ۵۲ درصدی سرانه مرسولات پستی در استان لرستان

افزایش ۵۲ درصدی سرانه مرسولات پستی در استان لرستان
افزایش ۵۲ درصدی سرانه مرسولات پستی در استان لرستان

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «شهاب حیدری» افزود: در شرایط کنونی استفاده از فروشگاه‌های آنلاین بهترین راه برای جلوگیری از تردد افراد در جامعه و همچنین قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

حیدری گفت: وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی استان در راستای استفاده از بازارهای اینترنتی مناسب است و در حال حاضر ظرفیت پهنای باند ورودی استان چندین برابر میزان مصرف فعلی در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط موجود می‌توان شاهد افزایش اشتغال و همچنین توسعه کسب‌وکار در فضای مجازی بود.

مدیرکل فناوری اطلاعات لرستان تصریح کرد:  با اشاره به تلاش شبانه‌روزی اداره پست این استان در این زمینه، افزود: با توجه به افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده استان لرستان، کارکنان این اداره به صورت تمام‌وقت و حتی با شیفت‌های اضافی و همچنین اضافه کردن واحدهای توزیع تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی به کار گرفته‌اند.

حیدری با اشاره به آمار اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ و مقایسه آن با آمار اسفند ۹۷ و همچنین فروردین ۹۸ در خصوص مرسولات اینترنتی، گفت: سامانه تجارت الکترونیک این استان شاهد رشد ۵۲ درصدی ترافیک در مرسولات صادره اینترنتی و ۵۰ درصد افزایش مرسولات وارده اینترنتی بوده است که این موضوع نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه سرانه تجارت الکترونیک در استان است.

۴۶


منتشر شده

در

لرستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *