اعتماد و همراهی مردم مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود الله مرادی ، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در نشست خبری که صبح امروز در جمع خبرنگاران برگزار شد، با اظهار تاسف از اغتشاشات اخیر که با نام اعتراض صورت گرفت، اظهار داشت: اعتراض به گرانی بنزین در ابتدا حرکتی مردمی بود که به صورت مسالمت آمیز صورت گرفت ولی متاسفانه عده ای از شرایط بوجود آمده سو استفاده کردند و اعتراضات به انحراف کشیده شد.

وی ادامه داد: شعار ما مطالبه گری است به این معنا که اگر خواسته ای از مسئولین داریم بتوانیم آزادانه بیان کنیم که با  اخلال گری متفاوت است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: اعتراضات این چند روز گذشته اقدام به تحریک جوانان توسط دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بود که کارهای خلاف ضوابط و قوانین کشور را انجام دهند.

الله مرادی با بیان اینکه عمر چهل ساله انقلاب اسلامی شاهد تجربه ها و فراز و نشیب های زیادی بوده و اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای نظام بوده است، افزود: عده ای در پوشش خواست های مردم سبب ایجاد اغتشاشات می شوند پس مردم باید آگاه باشند.

وی یادآور شد: این منافع‌طلبان به روش‌های مختلف موجب ایجاد ناامنی می شوند تا بلکه یک جو بدبینی و عدم اعتماد به نظام در بین مردم شکل بگیرد تا بتواند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی با اشاره به این نکته که ثمره گرانی بنزین به اقشار کم درآمد باز می گردد، گفت:با توجه به آمارها ۵۲ درصد مردم  ماشین ندارند و ۴۸ درصد باقی مانده اکثرا چند ماشین دارند در واقع  از این افراد منتفع پولی گرفته و به ان ۵۲ درصد بدون ماشین تعلق خواهد گرفت.

الله مرادی با اشاره به این نکته که رهبر انقلاب نیز اصل این کار را تایید کرده اند، افزود: درست اجرا شدن این مهم نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: مردم انقدر فهمیده هستند که صف خود را از اخلال گران جدا کردند و آن را قبول نکردند زیرا متوجه شدند پشت این اغتشاشات دست‌های پنهانی وجود دارد که از آن طرف مرزها خط می‌گیرند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: ضمن تقدیر از مردم بخاطر جدایی صف خود از اخلالگران، از خانواده‌ها درخواست کرد که نسبت به فرزندانشان هوشیار باشند و اجازه ندهند که عده‌ای از آنها سوءاستفاده کنند.

الله مرادی بیان کرد : از ابتدای انقلاب تا کنون  ضدانقلاب ها هر جا پیوند بین نظام و مردم را دیدند برای ایجاد تفرقه و جدایی تلاش می کردند.

وی با بیان این که اخلالگران شناسایی شده اند زیرا امنیت جامعه برای مردم بسیار مهم است، اظهار داشت: برای نظام هیچ نقطه از ایران اسلامی فرقی ندارد و تلاش برای توسعه در نقاط مختلف به صورت ویژه مورد توجه است.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه حاضر نیست که اشتباهات فردی را بپوشاند رسانه‌ها باید این فرهنگ را در جامعه حاکم کنند که اگر منکری را دیدید به صورت مسالمت‌آمیز مطرح کنید.

الله مرادی اظهار داشت: بهترین جایگاه ترویج فرهنگ درست اعتراض رسانه هاست و به عنوان یک معروف اساسی است که مردم اعتراضات خود را از راه درست پیگیری کنند و بدینوسیله  دست رد به سینه اخلالگران زده شود.


منتشر شده

در

کردستان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *