اطلاع‌رسانی‌ها به سمت آگاه‌سازی مردم سوق داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد خدایی شامگاه سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه توفیق در محل کار خانه کبریت زنجان گفت: اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران، مرهون جانفشانی و شهامت ایثارگران و شهدا است و باید قدردان خون پاک شهیدان باشیم. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه توفیق، یاد آورشد: این جشنواره یکی از نوآوری‌های سازمان فرهنگی شهرداری در ایجاد شور و نشاط است. 

خدایی با بیان اینکه مشارکت اصحاب رسانه در حوزه فعالیت های فرهنگی و هنری مطلوب است، گفت: همه اصحاب رسانه و قلم  در زنجان، برای توسعه و پیشرفت شهر زنجان تلاش می کنند که این امر جای تقدیر و قدرانی دارد.

وی با بیان اینکه کسی که برای مردم قلم می‌زند، اقدام ارزشمندی انجام می‌دهد، گفت: جایگاه رسانه و قلم در جامعه باید به شکل مطلوب مورد توجه قرار گیرد و برای توسعه سواد رسانه ای در جامعه برنامه ریزی ویژه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ابراز کرد: اصحاب رسانه همواره به عنوان یک پل ارتباطی دو سویه در راستای منافع مردم تلاش می کنند و از اصحاب رسانه درخواست دارم که با محوریت دفاع از حق و حقوق مردم قلم‌زنی کنند.

خدایی ابراز کرد: اطلاع‌رسانی‌ها به سمت آگاه‌سازی مردم و احیای حقوق آنها سوق داده شود و رسانه ها برای تحقق این امر مهم تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه  هم‌افزایی بیشتر موجب موفقیت بهتر مجموعه شهری و ارتقای کیفیت زندگی مردم می شود، تصریح کرد: رسانه ها در این زمینه تلاش کنند. 

نایب رئیس شورای شهرزنجان با اشاره به روند اجرای پروژه سبزه‌میدان گفت: جلسات مربوط به این پروژه با حساسیت بیشتری در حال پیگیری است و تلاش می کنیم به موقع این پروژه اجرا شود. 

خدایی به پروژه ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری گاوازنگ اشاره کرد و گفت: توافقاتی برای تسریع در عملیات اجرایی این مجموعه با اداره کل ورزش و جوانان صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم مسئول پارک بانوان زنجان  با بیان اینکه هدف از راه‌اندازی پارک بانوان صرفا برگزاری برنامه های تفریحی نیست و  دوره های مهارتی در آن اجرا می‌شود، گفت: در پارک بانوان کلاس‌های آموزشی و فرهنگی متعددی برای بانوان برگزار می‌شود.

جعفری گفت: گلیم بافی، خیاطی، میناکاری، سفالگری و مهارت های زندگی از جمله دوره‌هایی است که در پارک بانوان برگزار می‌شود و استقبال بانوان از برگزاری این دوره‌ها مطلوب است. 


منتشر شده

در

زنجان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *