اصفهانی‌ها با حضور در اجتماع فردا عرصه را بر اشرار تنگ خواهند کرد

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه دولت چاره ای جز مدیریت سوخت با هدف کمک رسانی به اقشار کم درآمد را نداشت، اظهار داشت: متاسفانه طرح اصلاح قیمت بنزین توسط دولت با اشکالات اساسی  اجرا شد؛ این طرح می بایست با ارائه در صحن عمومی مجلس شورای اسلامی مردم را توجیه می کرد.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر باید مکان هایی جهت اعتراض مردم با حفظ امنیت توسط نیروی انتظامی در نظر گرفته شود، ادامه داد: اعتراض مردم اصفهان نسبت به مدیریت مصرف سوخت در نحوه اطلاع رسانی بود و اگر مکانی به آن اختصاص می یافت بدون موج سواری اشرار، اعتراض مردم برگزار می شد و تخریب به اموال و اماکن عمومی توسط آشوبگرانی که از بیگانگان تغذیه می شوند رخ نمی داد.

اصفهانی ها پیشگام در کمک رسانی

این نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیشگام بودن اصفهانی ها در کمک رسانی در هنگام بلایای طبیعی تصریح کرد: مردم اصفهان در پیش از انقلاب، انقلاب و زمان جنگ ثابت کردند که در خط مقدم حفظ ارزش های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

خیران اصفهانی پیشتاز در کشور

وی افزود: مردم خیر اصفهان در توسعه مراکز بهداشتی و درمانی و آموزشی در کشور پیشتاز هستند و بنابراین طعمه خوبی برای اشرار و آشوب طلبان شدند تا با ایجاد تخریب اموال و اماکن عمومی و بیت المال چهره کریه خودشان را به مردم اصفهان منسوب کنند.

عابدی با تاکید بر اینکه در سال های گذشته نحوه اعتراض مردم اصفهان به جاری نبودن زاینده رود نشان داد که این مردم هشیار هستند و اجازه نفوذ به اشرار را نخواهند داد، ابراز داشت: امیدوارم هرچه زودتر قانونی تصویب شود که مکانهایی برای اعتراض مردم با مجوز وزارت کشور و تامین امنیت توسط نیروی انتظامی در نظر گرفته شود تا دیگر شاهد سودجویی اشرار بیگانه نباشیم.

وی با دعوت مردم شهید پرور استان اصفهان به اجتماع فردا که در حمایت از امنیت کشور و ارزشهای انقلاب و رهبر معظم انقلاب برگزار می شود گفت: مردم شهیدپرور و انقلاب دوست استان اصفهان همواره پشتیبان نظام و رهبرمعظم انقلاب بوده اند و فردا با حضور خود در اجتماع مردمی با شور و بصیرت انقلابی عرصه را بر اشرار تنگ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *