استعداد شنای ایران بورسیه شد

استعداد شنای ایران بورسیه شد

 

با توجه به سیاست‌های فدراسیون جهانی شنا (FINA) به منظور پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی در کشورهای درحال توسعه، یک شناگر از کشور ایران برای حضور در کمپ تمرینی فینا بورسیه دریافت می‌کند.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های ملی شنا با بیان این خبر افزود: این بورسیه از طرف فدراسیون جهانی به شناگرانی تعلق می‌گیرد که از نظر سنی و رکورد های ثبت شده جزء مستعدین این رشته باشند. سهمیه اعطائی هرساله بصورت کمپ تمرینی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود که در سال ۲۰۱۹ میلادی کشور تایلند به مدت یکسال میزبان این کمپ خواهد بود.

وی در ادامه افزود: پس از برسی در کمیته فنی شنا تصمیم بر آن شد تا سینا غلامپور شناگر خوب و آینده دار ایران و رکورد دار ماده ۱۰۰ متر کرال پشت در این کمپ حضور پیدا کند. غلامپور از یکشنبه (۳۰ دی ماه ۱۳۹۷) به این کمپ اعزام می‌شود. این شناگر هر ۳۵ روز یکبار برای تمدید مجوز خروج از کشور خود به ایران باز خواهد گشت و پس از تمدید، برای پیگیری ادامه تمرینات خود عازم این کمپ خواهد شد.

بیداریان در پایان گفت: کادر فنی تیم ملی شنا، برای توسعه ورزش قهرمانی این رشته از تمام مربیان منتخب تقاضا دارد تا چنانچه شناگرانی که از نظر شرایط آنتوپومتریک و تکنیکی جزء مستعدین محسوب می‌شوند را به سرمربیان پایگاه‌های ملی شنا و یا به مربیان تیم ملی معرفی کنند تا در کمپ های بعدی تیم ملی شنا حضور یابند.

۲۵۱ ۲۵۱

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

سایر ورزش ها

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *