استاندار : روند ابتلا به کرونا در همدان نزولی است

استاندار : روند ابتلا به کرونا در همدان نزولی است
استاندار : روند ابتلا به کرونا در همدان نزولی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی روز یکشنبه در ادامه جلسه ویدئو کنفراسی رییس‌جمهور در ستاد ملی کرونا، با اعلام اینکه سفید بودن وضعیت این استان به معنای دفع خطر کرونا در همدان نیست، افزود: کرونا با همان شدت قبل وجود دارد ولی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم موجب کاهش شمار مبتلایان در استان شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه خطر کرونا همچنان وجود دارد و مردم همچنان باید فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی را رعایت کنند، تصریح کرد: از کسانی که مسوولیت و تریبون در اختیار دارند درخواست می کنم مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی تشویق کنید چراکه بی توجهی به توصیه های بهداشتی احتمال بازگشت ویروس کرونا را به همراه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه جدید ستاد ملی کرونا، کشور بر مبنای ابتلا و میزان شیوع بیماری کرونا به سه دسته تقسیم و منطقه‌بندی می شود که احتمال دارد بیشتر مناطق همدان در نقاط سفید قرار گیرند.

شاهرخی یادآور شد: در طرح تقسیم بندی سه گانه که توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد چنانچه وضعیت این استان سفید اعلام شود در مورد بازگشایی حسینیه ها و مساجد تدابیر  لازم اتخاذ می شود.

لازم به ذکر است، طبق آمارهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت همدان در زمینه کرونا نسبت به سایر استان ها مناسب تر است.

۴۸


منتشر شده

در

همدان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *