استاندار : تلاش و مجاهدت شبانه روزی پرسنل انتظامی همدان، قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، که به مناسبت کسب رتبه برتر فرمانده انتظامی استان در بین فرماندهان انتظامی کشور، سخن می گفت، این موفقیت را حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی پرسنل انتظامی استان دانست و تاکید کرد: نیروی انتظامی در تمام سال، حتی یک روز، خدمت به مردم را تعطیل نکرده و با اخلاص و تلاش بی وقفه، حافظ آرامش و امنیت مردم بوده است.

استاندار همدان با استناد به آیات و روایات، امنیت و آرامش را از ضروریات مهم زندگی در جامعه امروزه اعلام کرد و افزود: قرار گرفتن همدان در جمع استان های امن کشور، از تدین و فرهنگ ساکنان این استان در کنار تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتطامی برای برقراری نظم و امنیت، شکل گرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه سال گذشته شاهد فشار زیاد استکبار برای فروپاشی اقتصاد کشورمان بودیم، خاطرنشان کرد: فعالان عرصه اقتصاد و تولید شجاعانه در برابر تحریم ها ایستادند و در این میان پلیس هم در کنار دیگر ارگان های مسوول نظارت مستقیم بر بازار را به نحو مطلوب انجام داد.

وی حفظ امنیت و آرامش در شرایط تحریم را بسیار بااهمیت دانست و افزود: در جریان تنظیم قیمت بنزین و ناآرامی پس از آن و دیگر مسایل امنیتی پلیس استان همدان خوش درخشید.

وی یادآور شد: اقدام سریع عوامل انتظامی همدان در مقابله با اشرار از جمله فردی که در حرکتی ناپسند اقدام به به شهادت رساندن یکی از طلاب در مقابله حوزه علمیه این شهر کرد، مایه فخر و مباهات برای این استان بود.

استاندار همدان در ادامه اظهار داشت: عده ای سودجو و فرصت طلب قصد داشتند حرکت این شرور را به عنوان یک حرکت سیاسی،  حرکت در مقابل نظام و روحانیت نشان دهند اما پلیس با واکنش سریع در به هلاکت رساندن این شرور، ضربه محکمی به آنها وارد کرد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از سردار کامرانی صالح، فرماندهان انتظامی استان، با اهدای لوح توسط استاندار همدان قدردانی شد.

۴۸

منبع : خبر آنلاین


منتشر شده

در

همدان

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *