ارسال بیش از ۱۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، سید حسین نژادحسینی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، انجمن ادبیات داستانی استان و انجمن نویسندگی سخن شهرکرد برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: شناسایی و معرفی ظرفیت های ادبی استان، توجه به نیازها و موضوعات فرهنگی استان از طریق ظرفیت هنر داستان، معرفی داستان به عنوان گونه ای مؤثر در ایجاد جریان فرهنگی مطلوب و معرفی آداب، سنن و حفظ اصالت های فرهنگی، از اهداف برگزاری دومین جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» است.

 نژادحسینی، وحدت اقوام و انسجام ملی، رونق تولید، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مدافعان حرم، قانون مداری و رعایت حقوق دیگران را از جمله موضوعات دومین جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» در چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

وی در ادامه ابراز کرد: شاد زیستن بر پایه معنویت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، آداب، سنن و اصالت های فرهنگی استان از دیگر موضوعات دومین جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» در چهارمحال و بختیاری است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دومین جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» در چهارمحال و بختیاری در رده سنی کودک و نوجوان ۶ تا ۱۳ سال، جوان ۱۴ تا ۲۵ سال و بزرگسال ۲۵ سال به بالا برگزار می شود.

وی آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۰ دی سال جاری عنوان کرد و افزود: اختتامیه دومین جشنواره استانی «داستان نویسی بومی و محلی» بهمن سال جاری در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

علاقه مندان باید آثار خود را به آدرس شهرکرد، تقاطع بلوار فارابی و کاشانی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه اول، دبیرخانه دومین جشنواره استانی داستان نویسی بومی و محلی چهارمحال و بختیاری ارسال کنند. 

۴۶


منتشر شده

در

چهارمحال و بختیاری

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *