ارائه ۴۵۰۰ مشاوره تلفنی غلبه بر استرس ناشی از کرونا

ارائه ۴۵۰۰ مشاوره تلفنی غلبه بر استرس ناشی از کرونا

ارائه ۴۵۰۰ مشاوره تلفنی غلبه بر استرس ناشی از کرونا

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «کرم یاری» افزود: سامانه تلفنی ۱۴۸۰ که مشاوره‌های تخصصی روانشناسی ارائه می‌دهد از زمان شیوع ویروس کرونا با دو شیفت کاری علاوه بر مشاوره‌های روتین، به مشاوره در خصوص غلبه بر استرس و اضطراب ناشی از کرونا پرداخت.

وی اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تماس گیرندگان زمان ارائه خدمت به ۳ شیفت کاری از ۸ صبح تا ۱۲ شب به صورت رایگان با ۱۷ کارشناس افزایش یافت و در مجموع در این دو ماه، به چهار هزار و ۵۰۰ مشاوره تلفنی رایگان تخصصی در ارتباط با موضوعات مختلف به افراد ارائه شده است.

مدیرکل بهزیستی لرستان بیان کرد: علاوه بر این سامانه تلفنی، سامانه خود ارزیابی اختلالات روانشناختی نیز در سازمان بهزیستی راه اندازی شد که همه عزیزان می‌توانند با حضور در این سامانه به آدرس corond.behzisti.ir به ارزیابی خود در ارتباط با شرایط روحی و روانی به ویژه در این دوره شیوع کرونا بپردازند.

یاری عنوان کرد: همچنین  ۴۴۰ بسته بهداشتی توسط پرسنل اورژانس اجتماعی در سطح خیابان همراه با آموزش پیشگیری از بیماری کرونا برای کودکان کار و خیابانی توزیع شده است.

وی اظهار کرد: مبلغ پنج میلیون تومان به ازای هر کمپ‌ درمان اعتیاد و TC ها به منظور جبران بخشی از خسارات ناشی از شیوع کرونا و افزایش سطح خدمات تخصیص داده شد.

۴۶

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *