احسان پهلوان و دو پاس گل در اولین دربی

به گزارش “ورزش سه” شاید نقش احسان پهلوان در دربی ۹۴ام آنطور که باید در چشم نبود اما کارنامه درخشان هافبک پرسپولیس نشان از آن دارد که او توانسته در جدال با استقلال، به طلسم پاس گل ندادن‌های خود در لیگ بیستم پایان بدهد و پایه‌گذار هر دو گل پرسپولیس در شهرآورد پایتخت بوده است. هافبک مشهدی سرخ‌پوشان پایتخت روی گل اول تیمش که توسط مهدی عبدی به ثمر رسید، ارسال بلند سعید آقایی را در میانه میدان با پشت سر ساباند تا توپ به عبدی برسد و او نیز با تکنیک فردی خود گل اول را به ثمر برساند.

 

 

گل دوم سرخ‌پوشان هم که توسط وحید امیری رسید و این‌بار احسان پهلوان از جناح چپ ارسالی دقیقی برای امیری انجام داد و مهاجم فرصت‌طلب پرسپولیس نیز برای بار دوم دروازه استقلال را فرو ریخت؛ پهلوان که از زمان پیوستن به پرسپولیس تنها در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الشارجه امارات موفق شده بود، دو پاس گل بدهد و در لیگ بیستم نیز در این امر ناکام مانده بود، مقابل استقلال به نوعی جبران مافات کرد و خود را به جدول پاسورهای لیگ بیستم اضافه کرد.

 

پهلوان که اولین تجربه حضور در دربی را به دست آورد، جزو معدود دربی اولی‌هایی بود که توانست در جدال دوشنبه‌شب دو تیم کارنامه موفقی را از خود به جای بگذارد و نمایش تحسین‌برانگیزی داشته باشد؛ نمایشی همراه با دو پاس گل برای نجات پرسپولیس از شکست در دربی و ثبت کامبک شیرین مقابل استقلال. کامبکی که البته در اوقات تلف‌شده نیمه دوم از دست رفت و با نتیجه تساوی عوض شد.

 


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *