احتکار ماسک و ضدعفونی‌کننده در جگرکی

احتکار ماسک و ضدعفونی‌کننده در جگرکی

احتکار ماسک و ضدعفونی‌کننده در جگرکی

سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: به دنبال کسب اطلاعاتی در خصوص قصد فردی برای دپوی یک محموله ماسک و مواد ضدعفونی کننده در یک مغازه جگرکی رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مشخص شد که گزارش مذکور صحیح است که در همین راستا هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی انجام شد.

وی ادامه داد:‌ ماموران در انجام تحقیقات خود با خبر شدند که فردی مقادیری ماسک و موادضدعفونی‌کننده را از یکی از استان‌های جنوبی کشور بارگیری کرده و قصد دارد تا با انتقال آن به مغازه جگرکی و احتکار این اقلام، آنها را در فرصتی مناسب به فروش برساند.

مرادی با اشاره به عملیات ماموران برای دستگیری این فرد، گفت: روز گذشته ماموران در عملیاتی به این واحد صنفی مراجعه کرده و مشاهده کردند که یک کامیون مقابله آن ایستاده و بسته‌هایی از داخل آن به مغازه منتقل می‌شود که بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند بیش از ۳۳هزار ماسک و بیش از ۲۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده را کشف و ضبط کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کامیون مذکور توقیف و مغازه جگرکی نیز پلمب شد، گفت: همچنین سه نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام شده اقرار کردند که قصد داشتند ماسک‌ها و موادضدعفونی کننده را با قیمت بالا و در فرصتی مناسب در بازار عرضه کنند.

به گفته وی، متهمان دستگیر شده برای ادامه روند رسیدگی به جرم به همراه پرونده‌های تشکیل شده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *