اجرای ۷۲ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان مرزی آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جهانبخش آرمان ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل سپاه ناحیه آستارا، ویزیت رایگان مردم در مناطق دور افتاده و محروم، افتتاح ۴ پایگاه مقاومت بسیج، برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی، برگزاری رزمایش شکوه مقاومت و ایثار، برگزاری یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان مرزی آستارا با حضور سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین برگزاری شش نشست روشنگری سیاسی را از مهم ترین برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مرزی آستارا اعلام کرد.

وی شعار امسال هفته بسیج را «۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت» عنوان کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان مرزی آستارا با اهداف خدمات‌رسانی و محرومیت زدایی و با مشارکت مردم و تمامی دستگاه‌های دولتی اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه امروز نام بسیج در تمام نقاط دنیا طنین انداز شده است، اظهار کرد: بسیجیان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با اخلاص و وحدت می توان در برابر متجاوز ایستاد.

وی با اشاره به اشتغالزایی ۶۴ نفر در درمانگاه سید الشهدا سپاه ناحیه آستارا، گفت: در طی سه سال گذشته ۵۲ مسکن محرومین تحویل خانواده های نیازمند در سطح شهرستان آستارا و شهر لوندویل شده است و ساخت مسکن توسط سپاه ناحیه آستارا در این زمینه همچنان ادامه دارد.

وی با انتقاد شدید از عدم همکاری دستگاه‌های اجرایی منابع طبیعی، بنیاد مسکن و راهداری شهرستان آستارا در بحث ساخت نمازخانه در مسیر پرتردد گردنه کوهستانی حیران توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان و ناحیه آستارا، افزود: اعتبارات لازم این طرح آماده شده ولی متاسفانه این سه دستگاه اجرایی در ساخت نمازخانه در این مسیر جاده ای پرتردد کم کاری کرده و پیگیر موضوع نیستند.


منتشر شده

در

گیلان

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *