اجازه افزایش قیمت کالاها ومایحتاج مردم را نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، جعفر مردانی روز شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: مردم استان این اطمینان را داشته باشند که با تشدید نظارت‌ها بر بازار و فعالیت تیم‌های تلفیقی با همکاری تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت اجازه افزایش قیمت کالاها و مایحتاج مردم را نمی‎دهیم.

وی ادامه داد: تمام هم و غم دولتمردان و مجریان قانون، کنترل قیمت کالاها و خدمات است و چنانچه تخلفی صورت گیرد با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.

مردانی با اشاره به تحرکات دشمن در فتنه‌اندازی در داخل کشور با دستمایه قراردادن افزایش قیمت بنزین، تصریح کرد: بی‌شک دشمن برای ایجاد اختلال در انتخابات اسفندماه سناریوهای متعددی درنظر گرفته که با آگاه‌سازی مردم و خنثی‌سازی فتنه‌های  دشمن باید زمینه انتخابات پرشوری را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه این طرح چند هدف دارد، عنوان کرد: مردم با توجه به آگاهی نسبت به منافعی که در نتیجه این اصلاح قیمت عایدشان می‌شود با این طرح همکاری می‌کنند و دولت نیز در قالب یک طرح ، به زودی از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه حمایت خواهد کرد . هدف دیگر کنترل فزاینده مصرف سوخت است، به صورت متوسط سالانه ۱۰ درصد افزایش مصرف بنزین را در کشور داشتیم که نگران‌کننده بود. آلودگی هوا و جلوگیری از قاچاق نیز از اهداف دیگر است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری، دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات را از وظایف مهم مجریان دانست و گفت: در انتخابات ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مدنظر قرار دهیم.

مردانی، با تاکید بر امانت‌داری و حفط اصل بی‌طرفی مجریان انتخابات، خاطرنشان کرد: باید برای مردم که سرمایه‌های اصلی نظام هستند این اعتماد و اطمینان را فراهم کنیم تا در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح، به موقع و شفاف به مردم، اظهار داشت: در بسیاری از موارد آن طور که شایسته است خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع داده نمی‌شود.

مردانی خاطرنشان کرد: امید می‌رود با تشکیلات جدید ستاد اطلاع‌رسانی در انجام این رسالت به شکل صریح، شفاف و به موقع اقدامات موثرتری انجام گیرد.

۴۶


منتشر شده

در

چهارمحال و بختیاری

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *