آیا تتلو آبروی رئیسی را می‌برد؟

اعتمادآنلاین| علی نیکزاد وزیر راه دولت محموداحمدی‌نژاد و رئیس ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی در سال ۹۶ اخیرا گفتگویی با روزنامه خراسان داشته است.

 

به گزارش خبرآنلاین در این گفتگو آمده است:

 

*آقای رئیسی در آن مقطع سال ۹۶ خیلی دیر وارد انتخابات شد و ابتدا درصد رای ایشان خیلی پایین بود و برادرم آقای قالیباف در آن مقطع بالاتر بود اما هرچه جلوتر رفتیم رای آقای رئیسی شتاب فزاینده ای گرفت.

 

*من صددرصد مخالف ملاقات بودم. من به عنوان علی نیکزاد و رئیس ستاد شناختم از تتلو در حد ابتدایی بود ما ضمن احترام به همه انسان ها بنا نداشتیم که این ملاقات صورت بگیرد . با شخص حاج آقا هم صحبت کرده بودم اما برخلاف میل حاج آقا ،این اتفاق افتاد اما این که چه دستی این کار را کرد موضوعی است که بعدا باید گفت . چون من در آن سفر نبودم یک جور چیده بودند که مطلبی از دلش بیرون بیاید.

 

*هزینه های آقای رئیسی مشخص بود و دوستانی که طرفدار نظام و انقلاب بودند کمک می کردند. یکی آب ستاد را تقبل می کرد یکی غذا یا ساختمان و … خیلی ها در فضای مجازی و پوستر کمک می کردند . ما نسبت به ستادهای دیگر واقعا خرجی نداشتیم. ستاد رئیسی با حداقل ها اداره می شد . ما به رئیس ستادهای خود مبلغ ناچیزی در استان ها می دادیم و غیر از آن فقط پوستر می دادیم والسلام . بقیه را خودشان تهیه می کردند مثلا من به استان ها باور بفرمایید ۳۰تا۵۰میلیون تومان پول دادم . حتی به همه می گفتم از کسانی پول نگیرید که فردا مدیون آن ها بشویم و برای همین از همه پول نمی گرفتیم .

 

*اگر این را دقت نمی کردیم الان که ۴سال گذشته حتما در فضای مجازی حرفی گفته می شد من بسیار به این موضوع حساس بودم و شخصا نظارت می کردم و یک نفر گذاشته بودم که چک می کرد . کسانی که به ما کمک کردند بعدا به اندازه انگشتان دست بابت کمک به ستاد آقای رئیسی به من مراجعه نکردند .

 

اخبار اقتصادی


منتشر شده

در

اخبار روز, اخبار سیاسی, تهران

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *