آلیسون در آستانه انتقال به رئال مادرید بود

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول از زمان به خدمت گرفتن یورگن کلوپ سرمایه گذاری بزرگی برای ترمیم خط دفاعی و دروازه خود انجام داده و مهره های گرانقیمتی مانند ویرژیل فن دایک و آلیسون بکر را نیز به خدمت گرفته است. آلیسون در تابستان سال ۲۰۱۸ و با انتقال از رم به لیورپول به یکی از گرانترین دروازه بان های جهان تبدیل شد، اما او فاصله ای تا رفتن به رئال مادرید نداشته است.

آلیسون در آستانه انتقال به رئال مادرید بود
آلیسون در آستانه انتقال به رئال مادرید بود

فابریتزیو دی وچی گفت: “شاید عجیب به نظر برسد، اما من تلاش زیادی کردم و می خواستم زمینه انتقال آلیسون بکر به رئال مادرید را فراهم کنم، اما در نهایت این انتقال رخ نداد. خودم نیز علاقه به این انتقال داشتم، اما آلیسون در پایان راهی لیورپول شد. در آن مقطع این دروازه بان در رم ایتالیا بازی می کرد. والستر سابنتینی و انزو برونزتی، استاد من شرایط انتقال او به این باشگاه را فراهم کردند.

اما در واقع من در آن مقطع تلاش کردم مانع رفتن آلیسون به لیورپول شوم و برای انتقال او به رئال مادرید نیز همه کار کردم. همه می دانند که برونزتی رابطه خوبی با رئال مادرید داشت و بازیکنان زیادی بین این دو تیم جا به جا شده بود. اما در نهایت آلیسون بکر تصمیم گرفت راهی لیورپول شود.


منتشر شده

در

اخبار ورزشی, فوتبال

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *