ارایه آموزش نوین برای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان ویژه

ارایه آموزش نوین برای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان ویژه

 

به گزارش ایسنا سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از گردان های عملیاتی یگان ویژه استان اصفهان، رعایت نظم و انضباط را مهمترین عامل موفقیت در اجرای مأموریت‌ها عنوان کرد و گفت: رعایت نظم و انضباط در مجموعه نیروهای مسلح ضرورتی انکارناپذیر است. شالوده این نظم و انضباط در مجموعه نیروی انتظامی که متولی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است، شکل می گیرد.

وی در ادامه بازدید از توان عملیاتی یگان ویژه استان اصفهان افزود: از مهمترین اقدامات یگان ویژه در راستای تقویت بنیه نظامی، ارتقای توان جسمی و عملیاتی است، این گونه بازدیدها به رفع نواقص و ارتقاء سطح آمادگی و توان رزمی نیروها کمک شایانی می کند و انجام این مهم در انجام بهینه و مطلوب ماموریت ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

جانشین فرمانده یگان های ویژه ناجا آموزش توأم با نظارت را یکی از مهمترین رویکردهای تعالی در نیروهای مسلح به خصوص یگان های ویژه برشمرد و تصریح کرد: آموزش ابزاری است که به وسیله فنون و روش‌های گوناگون فرماندهان را در اداره امور یاری می‌کند. آموزش نوین و به روز در راستای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان های ویژه قرار دارد. ما هر چه بتوانیم این امر را در بین کارکنان ترویج دهیم اثرات مطلوب آن را در مأموریت ها شاهد خواهیم بود.

عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: آموزش ذهنی و آماده سازی انضباطی و رفتاری کارکنان از اولویت ها در موضوع آموزش است. برای رسیدن به این مهم  باید از افراد خلاق و ماهر در بخش های مختلف آموزشی استفاده شود تا به پلیس حرفه ای با مهارت های نوین برسیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی آموزش مناسب و مستمر را موجب بهره وری سازمانی، کاهش هزینه ها و افزایش سرمایه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هدف ما باید ارتقای توان رزمی و عملیاتی، دانش و مهارت و استانداردسازی رفتار کارکنان و رشد و تعالی فردی آن ها در مواجهه با مردم باشد.

انتهای پیام


منتشر شده

در

اخبار حوادث

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *