در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

اجازه ویلا و سوییت در فیلبند

اجازه ویلا و سوییت در فیلبند

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : 700 تومان
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
  •    مازندران بابل
  • 463 بازدید
  • ویلا اجاره ای در سرزمین ابر ها ییلاق فیلبند که نام اصلی اون فیلبند هست که فل در زبان مازندرانی به نام خستگی و بند به معنای نتوانستن هست . علت نامش هم به دلیل ارتفاع بالا و پیچ و خم های تند شیب این محله هست که واقعا صعود به آن به صورت پیاده دشوار است . ارتفاع این ییلاق از سطح دریا 2300 متر هست که همین باعث به وجود آمدن پدیده اقیانوس ابرها میشه ( البته اگه خوش شانس باشید ) چون این منطقه بدتر از مناطق استوایی که یکباره باران میگیره و آفتاب میشه اینجا یهو باران میاد ، سپس آفتاب ، یهو تگرگ ، آفتاب ، شب میشه و برف و سرما .... تنها در یک روز ! خلاصه همه جور لباس با خودتون همراه داشته باشید . در این ییلاق زمستان ها به علت سرمای سخت کاملا خالی از سکنه میشه و حدود ۱۰۰۰ خانواری که در آنجا سکونت دارند فیلبند رو ترک میکنند . میریم سراغ مسیر رسیدن به فیلبند تنها مسیر رسیدن به فیلبند جاده هراز هست که از تهران ۱۴۷ کیلومتر باید جاده هراز رو رفت تا به ورودی روستای سنگ چال برسید که حدود ۲ ساعت راه است . اما چون روزی که من رفتم آغاز تعطیلات خرداد بود و ترافیک بود ۵ ساعت زمان برد تا رسیدم به ورودی سنگ چال ! تابلوی فیلبند هم ابتدای ورودی جاده هست ( البته یکم گوچیکه )

ییلاق فیلبند که نام اصلی اون فیلبند هست که فل در زبان مازندرانی به نام خستگی و بند به معنای نتوانستن هست . علت نامش هم به دلیل ارتفاع بالا و پیچ و خم های تند شیب این محله هست که واقعا صعود به آن به صورت پیاده دشوار است . ارتفاع این ییلاق از سطح دریا 2300 متر هست که همین باعث به وجود آمدن پدیده اقیانوس ابرها میشه ( البته اگه خوش شانس باشید ) چون این منطقه بدتر از مناطق استوایی که یکباره باران میگیره و آفتاب میشه اینجا یهو باران میاد ، سپس آفتاب ، یهو تگرگ ، آفتاب ، شب میشه و برف و سرما .... تنها در یک روز ! خلاصه همه جور لباس با خودتون همراه داشته باشید . در این ییلاق زمستان ها به علت سرمای سخت کاملا خالی از سکنه میشه و حدود ۱۰۰۰ خانواری که در آنجا سکونت دارند فیلبند رو ترک میکنند .

میریم سراغ مسیر رسیدن به فیلبند

تنها مسیر رسیدن به فیلبند جاده هراز هست که از تهران ۱۴۷ کیلومتر باید جاده هراز رو رفت تا به ورودی روستای سنگ چال برسید که حدود ۲ ساعت راه است . اما چون روزی که من رفتم آغاز تعطیلات خرداد بود و ترافیک بود ۵ ساعت زمان برد تا رسیدم به ورودی سنگ چال ! تابلوی فیلبند هم ابتدای ورودی جاده هست ( البته یکم گوچیکه )

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان