در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

خرید چراغ قوه همه کاره s007

خرید چراغ قوه همه کاره s007

چراغ قوه شارژی حرفه ایی S007 کد 1501 ارسال به سراسر کشور

چراغ قوه شارژی S007 یک چراغ قوه حرفه ایی است که می تواند در هر شرایطی کارایی بالایی داشته باشد. این چراغ قوه دارای نوردهی قوی و باکیفیت است که می تواند در هر مکانی نور فراگیری کند. همچنین بدنه بادوامی دارد که می تواند در برابر ضربه و سایش مقاومت نشان دهد.
از ویژگی های دیگر این چراغ قوه می توان به قابلیت شارژ از طریق USB و همچنین مدت زمان نوردهی طولانی اشاره کرد. با داشتن چراغ قوه S007، می توانید در هر موقعیتی از آن بهره ببرید و از نور قوی و باکیفیت آن لذت ببرید.

چراغ قوه شارژی s007 یکی از بهترین چراغ های قوه است که در بازار موجود است. این چراغ قوه دارای بدنه ای از آلیاژ است که ضد ضربه بوده و می تواند در شرایط سخت و ناگهانی استفاده شود. همچنین، با استانداردهای ضد آب IP44، این چراغ قوه می تواند در باران و شرایط مرطوب هم به خوبی کار کند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این چراغ قوه، کابل های مهر و موم شده با کیفیت بالا است که به گونه ای طراحی شده اند که حتی در هنگام باران و مرطوبیت هوا هم به کار خود ادامه می دهند. این ویژگی به کاربران اعتماد می دهد که می توانند از این چراغ قوه در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنند.

با توجه به اینکه چراغ قوه s007 دارای باتری شارژی است، کاربران می توانند از آن در هر زمانی که نیاز دارند استفاده کنند. این ویژگی آن را برای مسافرت ها، کمپینگ ها یا هر نوع فعالیت خارج از منزل، بسیار مناسب می کند. به طور کلی، چراغ قوه شارژی s007 یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک چراغ قوه قدرتمند و قابل اعتماد است.

چراغ قوه شارژی S007 یک ابزار حرفه ای و کارآمد است که با استفاده از کابل USB به سادگی شارژ می شود. این چراغ قوه دارای دمای رنگ نور سفید است که باعث می شود نور آن به طور مطلوب و کارآمد انتشار یابد. از دیگر ویژگی های این چراغ قوه می توان به مهره های LED/COB اشاره کرد که نور قوی و با کیفیتی ایجاد می کنند. همچنین با لومن 800/3800، این چراغ قوه توانایی ایجاد نور در محدوده 300 متر را داراست.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان