در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

اکسرژی: تولید کننده انواع مبدل های حرارتی و برودتی

اکسرژی: تولید کننده انواع مبدل های حرارتی و برودتی

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار تجهیزات و ماشین آلات متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
  •    تهران شاد آباد
  • 49 بازدید
  • آدرس: شادآباد- مجتمع هفده شهریور مجتمع Bالف-طبقه دوم -واحد 30
گروه صنعتی اکسرژی به عنوان یک تولید کننده برجسته و متخصص در تولید مبدل های حرارتی و برودتی است که به چشم انداز صنعتی جهانی کمک شایانی می کند. اکسرژی با میراثی غنی که ریشه در نوآوری و برتری مهندسی دارد.این شرکت خود را به عنوان یک ارائه دهنده قابل اعتماد راه حل های حرارتی پیشرفته تثبیت کرده است.
اصلی ترین تولیدات اکسرژی :
مبدل های حرارتی پوسته و لوله
مبدل های حرارتی دو لوله ای
مبدل های حرارتی لوله مارپیچ
مبدل حرارتی کویل لوله ای
انواع مبدل صفحه ای از جمله :
مبدل صفحه ای گسکت دار
مبدل صفحه ای لحیم شده
مبدل حرارتی صفحه جوشی
مبدل حرارتی صفحه کویل
مبدل حرارتی صفحه مارپیچ
مبدل حرارتی فین پلیت
مبدل حرارتی فین تیوب
این مبدل ها در بازار بیشتر با اسم های مبدل روغن، مبدل استخری، مبدل موتورخانه، مبدل لوله ای، مبدل خنک کننده روغن کمپرسور، مارپیچی شناخته می شوند.
اصلی ترین پیشنهادات اکسرژی، مبدل های حرارتی پیشرفته هستند که برای بهینه سازی فرآیندهای انتقال انرژی در کاربردهای مختلف صنعتی طراحی شده اند. این مبدل‌ها تعهد به کارایی و پایداری را نشان می‌دهند و با خواسته‌های معاصر برای راه‌حل‌های سازگار با محیط‌زیست همسو هستند. مجموعه این شرکت طیف متنوعی از محصولات از جمله مبدل های پوسته و لوله، صفحه و هوا خنک را در بر می گیرد که برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشتریان در بخش هایی مانند پتروشیمی، تولید برق و انواع تولیدات طراحی شده است.
موفقیت اکسرژی با پیگیری بی وقفه پیشرفت فناوری و رویکرد مشتری محوری است. این شرکت تیمی از مهندسان و متخصصان ماهر را استخدام می کند که برای توسعه راه حل های سفارشی که عملکرد عملیاتی را بهبود می بخشد و اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد، همکاری می کنند. گروه صنعتی اکسرژی با ردپایی جهانی، به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای صنایعی که به دنبال راه حل های مدیریت حرارتی پیشرفته هستند، قرار می گیرد که متضمن تعهد به تعالی و پایداری در چشم انداز همیشه در حال تحول تولید صنعتی است.
انتقال حرارت در مبدل های حرارتی انواع فین ها در انتقال حرارت انواع لوله های فین دار انواع مبدل حرارتی انواع مبدل حرارتی و کاربردهای آن انواع مبدل های حرارتی در پالایشگاه انواع مبدل های حرارتی در پتروشیمی انواع مبدل های حرارتی+pdf آشنایی با فواید و کاربردهای مبدل حرارتی لوله‌ای تهران مبدل تولید کننده مبدل حرارتی خرید فین تیوب ساخت دستگاه فین تیوب ساخت فین تیوب سازنده انواع مبدل های حرارتی سازنده مبدل حرارتی پوسته و لوله طراحی مبدل حرارتی پوسته و لوله عملکرد مبدل صفحه ای فین اسپیرال فین تیوب اکسترود فین تیوب چیست فین تیوب و کاربردهای آن در صنایع فین تیوب و هر آنچه لازم است بدانید فین حرارتی فین زنی لوله قیمت لوله فین دار قیمت مبدل حرارتی پوسته و لوله قیمت مبدل حرارتی صفحه ای قیمت مبدل حرارتی موتورخانه قیمت مبدل شل اند تیوب کاتالوگ مبدل حرارتی پوسته و لوله کاتالوگ مبدل صفحه ای هپاکو لوله فین دار لوله فین دار استیل مبدل پوسته لوله پکیج مبدل پوسته و لوله مبدل حرارتی پوسته و لوله مبدل حرارتی پوسته و لوله ، انواع ، مزایا ، کاربردها و قیمت آن مبدل حرارتی دو لوله ای مبدل حرارتی صفحه ای مبدل حرارتی صفحه‌ای مبدل حرارتی صنعتی مبدل حرارتی فشرده (فین دار) چیست ؟ طراحی ، ساخت و فروش مبدل حرارتی فین پلیت مبدل حرارتی و برودتی مبدل دو لوله ای مبدل صفحه ای استیل مبدل صفحه ای آب گرم مبدل صفحه ای چیلر مبدل صفحه ای موتورخانه مبدل گرمایی مبدل های حرارتی در پتروشیمی pdf مبدل های حرارتی و برودتی مبدل‌های پوسته و لوله مبدل‌های صفحه‌ای مبدل‌های کروی مبدل‌های هوا خنک مشخصات فنی مبدل پوسته لوله معرفی ۳ نوع مبدل های دو لوله ای
برای ارتباط با گروه صنعتی اکسرژی
تلفن ثابت:66622309 – 66625463
واتساپ:09363817581
تلفن ضروری:09124209763
ایمیل:exergyhe@gmail.com
آدرس سایت:www.exergy-he.com
آدرس: شادآباد- مجتمع هفده شهریور مجتمع Bالف-طبقه دوم -واحد 30

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان