در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

مشاوره،آموزش،طراحی،تجهیز،راه اندازی و مدیریت هتل

مشاوره،آموزش،طراحی،تجهیز،راه اندازی و مدیریت هتل

آگهی رایگان
  • خدمات پیشه و مهارت
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
  •    خراسان رضوی مشهد
  • 53 بازدید
  • مشهد

????هتل‌ها مکانی برای اقامت موقت و یا محلی برای تفریح هستند. ميهمانان هتل نیاز به امکانات و تجهیزات کافی و مناسبی دارند تا بتوانند تجربه‌ خوبی از اقامت‌شان در هتل داشته باشند. کارکنان هتل هم نیاز به تجهیزات خاصی دارند تا بتوانند به خوبی خدمات کافی را ارائه کنند. لذا تجهیزات هتل، یکی از مهم‌ترین مواردی است که در هنگام راه‌اندازی هتل به آن نیاز داریم. مسافران از هتل تجربه‌ای شبیه خانه می‌خواهند و کارمندان محیطی با تجهیزات حرفه‌ای. تجهیزات آشپزخانه، تجهیزات بهداشتی و تجهیزات اتاق هتل از مهمترین مسائلی هستند که توجه خاصی می‌طلبند و تاثیر مستقیمی روی رضایت مشتریان و بهبود کار کارمندان دارند.
????انتخاب تجهیزات هتل کاری مهم و زمان‌بر است. علاوه بر هزینه‌ای که برای این کار نیاز دارید، سلیقه، دقت و توجه به نیاز میهمان‌ را هم باید مد نظر داشته باشید. کیفیت، پیروی از اصول چیدمان، توجه بسیار به نظم و تمیزی و استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که باید در تجهیز هتل‌تان بردارید. قدمی که در نهایت به نفع شما تمام خواهد شد و معرف سبک و برند خاص هتل‌تان و جذب مشتریان هرچه بیشتر خواهد شد.
????هتل خوب هتلی است که امکانات و تجهیزات خوب و باکیفیتی داشته باشد. یکی از دلایل مهمی که باعث می‌شود هتل اعتبار بیشتری داشته باشد و توسط مسافران انتخاب شود، همان تجهیزات هتل است.
????انتخاب تجهیزات هتل، تهیه و تامین آنها تازه ابتدای کار تجهیز هتل خواهد بود، رعایت تمام اصول و موارد مربوط به چیدمان داخلی و طراحی دکوراسیون، استفاده از لوازم و اثاثیه مناسب و با کیفیت، پیروی از اصولی‌ترین شیوه‌های چیدمان، تمیز و مرتب بودن اتاق‌ها و تجهیز بودن آنها، برخورد مناسب پرسنل هتل و همچنین نحوه پذیرایی و کیفیت آن از جمله موارد دیگری است که برای تبدیل شدن به یک هتل برند و مشهور باید به آن دقت شود.
????مهمترین نکات تجهیز هتل
راهنمایی گرفتن از مشاورین کاربلد و با تجربه در این زمینه و تهیه و تامین ملزومات تجهیز هتل از جمله مواردی است که می‌تواند به شما کمک کند تا ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید.
✅شركت تخصصي شاهزاده حمزه با بهره مندي از جديدترين متدهاي تجهيز و راه اندازي هتل ها و با دارا بودن بهترين متخصصان و مشاوران ، آمادگي دارد از صفر تا صد كار همراه سرمايه گذاران باشد.
????️با ما همراه باشید...

⚜اعتمادشما سرمایه ماست⚜

مشاوره و تماس:
????09152017274
????09105503001
مدیریت:ابوالفضل شاهزاده حمزه
(دکترای مدیریت اجراییDBA)

#شرکت_تخصصی_شاهزاده_حمزه
@Shahzadeh_hamzeh_company

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان