در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

خرید و قیمت ساعت هوشمند بسیار شیک و لاکچری

خرید و قیمت ساعت هوشمند بسیار شیک و لاکچری

  • لوازم الکترونیکی موبایل و تبلت لوازم جانبی موبایل و تبلت
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
  •    تهران تهرانپارس
  • 443 بازدید
  • حکیمیه مجتمع تجاری ولیعصر پلاک a19

    

خرید و قیمت انواع ساعت هوشمند ، هدیه‌ای قدرتمند و زیبا با طراحی ظاهری قوی در کنار سخت‌افزار قدرتمند، باتری با ظرفیت بسیار بالای قابلیت‌های متنوع با بیش از 100 نوع صفحه نمایش دلخواه از فروشگاه وردسا خریداری نمایید

ساعت هوشمند یکی از دستگاه‌های الکترونیکی پوشیدنی است که امکان انجام فعالیت‌های گوناگون را داراست. این ساعت‌ها با امکانات متنوع، طراحی زیبا و قدرتمند و قیمت مناسب، یک هدیه بسیار جذاب و کاربردی برای عزیزانتان می‌باشد.

در حال حاضر، بازار ساعت‌های هوشمند پر از محصولات مختلفی است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند. از این رو، برای خرید یک ساعت هوشمند باید به موارد مختلفی توجه کرد.

یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید ساعت هوشمند، فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌باشند. فروشگاه‌های معتبر چندین نوع ساعت هوشمند از برندها و شرکت‌های مختلف را به مشتریان عرضه می‌کنند. یکی از این فروشگاه‌ها، وردسا است که انواع مختلفی از ساعت‌های هوشمند را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد.

ساعت‌های هوشمند از جمله دستگاه‌هایی هستند که با توجه به نوع استفاده، قادر به انجام فعالیت‌های مختلفی از جمله مدیریت تماس‌ها، اعلان‌ها، پیام‌ها، فعالیت‌های ورزشی و همچنین نمایش ساعت و تقویم هستند.

به علاوه، باتری با ظرفیت بالا و قدرت پردازش مناسب امکان استفاده طولانی مدت از این ساعت‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین، بیش از 100 نوع صفحه نمایش دلخواه به کاربران این امکان را می‌دهد که ساعت خود را به دلخواه خود تنظیم کنند.

در مجموع، ساعت‌های هوشمند از جمله هدایای قدرتمند و زیبا هستند که با طراحی ظاهری فوق‌العاده و امکانات متنوع، توانایی انجام فعالیت‌های گوناگون را دارند. بهترین مکان برای خرید این نوع ساعت‌ها، فروشگاه‌های آنلاین معتبر می‌باشند که انواع مختلفی از این محصولات را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهند.

امکان بیصدا کردن تماس و اعلان ها, امکان تنظیم هشدار, امکان ثبت مسیر پیاده روی، مسافت طی شده، کالری مصرفی،سرعت،تعداد گام و مدت زمان فعالیت ورزشی, امکان روشن شدن خودکار صفحه نمایش, بیش از 100 واچ فیس متنوع در نرم افزار جانبی و امکان تنظیم عکس دلخواه از گالری گوشی, تنظیم دستی زمان و تاریخ بدون اتصال به گوشی, دارای حالت do not disturb, دارای چندین واچ فیس داخلی جذاب, دستیار صوتی هوشمند, دکمه کناری فعال و چند کاره Magic button, میانبر و ویجت برنامه های پرکاربرد, نمایش اعلان و تماس بلوتوثی یا مکالمه مستقیم، شماره گیری، امکان تنظیم میزان صدای مکالمه،گزارش تماس ها، دفترچه تلفن مخاطبین مور علاقه, نمایش نوتیفیکیشن و بخشی از متن پیام(تا 40 کاراکتر) sms و برنامه شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و…, نمایش وضعیت آب و هوا, پشتیبانی کامل زبان فارسی در منو و متن پیام, پیدا کردن موبایل یا ساعت در حالت اتصال به یکدیگر, یادآور تغییر حالت نشستن یا sedentary, یادآور نوشیدن آب

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان