در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

ویندوز سرور 2019 اورجینال - ورژن اصلی ویندوز سرور 2019 اصل

ویندوز سرور 2019 اورجینال - ورژن اصلی ویندوز سرور 2019 اصل

آگهی رایگان
  • خدمات خدمات رایانه ای و موبایل خدمات نرم افزار و سخت افزار
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۲/۰۴/۱۱
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۰۴/۲۶
  •    تهران اقدسیه
  • 108 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • فروشگاه مایکروسافت لایسنس: لایسنس محصولات اصلی(اورجینال) مایکروسافت تهران - اقدسیه - نرسیده به مینی سیتی - ضلع شمالی بزرگراه ارتش - پلاک 113 - طبقه 4 تهران - فلسطین شمالی - خیابان ذاکری - پلاک 1 - واحد 2 ایمیل : Iran@microsoftlicense.com تلفن: 021-28422 (خط ویژه) 02128429090 موبایل: 09103016003 فاکس: 021284293861
تغییرات کلی ویندوز سرور 2019
در ظاهر و باطن اصلی ویندوز سرور 2019، دو تغییر عمده ایجاد شده است که اولی Desktop Experience و دومی System Insights می باشد. اولین ویژگی در اصل همان تغییرات ظاهری ویندوز سرور است که برای بهبود رضایت مشتری ایجاد شده و کاربران می توانند با انتخاب خود، تغییرات ظاهری جدیدی را برای ویندوز سرور 2019 ایجاد کنند.
دومین تغییر که System Insights نام دارد، ویژگی جدیدی است که در ویندوز سرور 2019 تعبیه گردیده است. این ویژگی به آنالیز داده های سرور شما پرداخته و هر چه که در سرور شما اتفاق می افتد را ارزیابی می کند و به شما یک گزارش می دهد تا شما بتوانید سرورتان را بهینه سازی کنید. این ویژگی قادر است تمام نقاط ضعف سرور را نیز شناسایی کند و گزارش بدهد.

https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2019-Original-License-Key

رایانش ابری هیبرید
hybrid-cloud
یک برنامه پیش فرض دیگر نیز به ویندوز سرور 2019 اضافه گردیده که نام آن “Server Core app compatibility feature” نام دارد. این ویژگی قادر است تا بین هسته اصلی ویندوز سرور و برنامه های کاربردی همپارچگی ایجاد کند. این ویژگی البته به صورت پیش فرض غیر فعال است و برای فعال سازی آن می بایست از DISM استفاده نمود.


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2019-Original-License-Key

شرکت رایان نت (سهامی خاص) به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (Microsoft Partner) با سابقه فعالیت بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از یکصد هولدینگ و سازمان دولتی، خصوصی و بین المللی شاخص و مطرح مستقر در ایران، مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرمافزاری مایکروسافت به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر این شرکت (Talee Limited) در انگلستان به عنوان Partner & Solution Provider رسمی مایکروسافت می باشد. با توجه به حجم موجودی شرکت تمامی محصولات به صورت فوری تحویل داده میشوند و دارای پشتیبانی و گارانتی مادام العمر این شرکت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت میباشند، همچنین هیچ یک از محصولات ارایه شده توسط این شرکت از نوع OEM - Academic - Charity نبوده و تمامی محصولات با لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و قابل استعلام از مایکروسافت ارایه می گردند.

کلمات کلیدی :
لایسنس قانونی ویندوز سرور 2019 - لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال - لایسنس قانونی مایکروسافت ویندوز سرور 2019 اورجینال - خرید قانونی ویندوز سرور 2019 اصل - نسخه قانونی ویندوز سرور 2019 - لایسنس ویندوز سرور 2019 اورجینال - سریال قانونی ویندوز سرور 2019 اصل - لایسنس ویندوز سرور 2019


https://microsoftlicense.com/fa/Windows-Server-2019-Original-License-Key

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان