در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

متل رنگین کمان لاریجان

متل رنگین کمان لاریجان

آگهی رایگان
  • املاک متفرقه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
  •    مازندران آمل
  • 174 بازدید
  • جاده هراز بعد از امام زاده هاشم ، پلور بعد از رینه - روستای آبگرم لاریجان متل رنگین کمان
متل رنگین کمان لاریجان از متل های درجه یک در دامنه های قله دماوند و در منطقه بسیار خوش آب و هوا و با امکانات رفاهی مناسب از جمله حوضچه های آبگرم میباشد. از ویزگی های این متل و این منطقه میتوان به دسترسی راحت به روستای امیرآباد، روستای ملار، روستای آب گرم، شهر تاریخی رینه، زندان رضاشاه، جان پناه‌ها و فدراسیون بین المللی اشاره کرد.

هتل آپارتمان رنگین کمان با طبیعتی بکر و زیبا و چشمه ها و حوضچه های آبگرم معدنی مستقل در محیطی تمیز و شیک با املاح گوناگون و خاصیت درمانی، با امکانات ویژه رفاهی و جهت اقامت گردشگران راه اندازی شده است.
این هتل دارای سوئیت های 4 نفره و سوئیت های 6 نفرده با 2 اتاق خواب می باشد همچنین حوضچه آبگرم معدنی اختصاصی داخل هر سوئیت تعبیه شده است.
از جمله امکانات متل رنگین کمان لاریجان به آبدرمانی حوضچه های اختصاصی با املاح تلغیظ شده گوگردی، و امکانات تفریحی جهت استفاده کودکان می باشد.

معرفی امکانات متل رنگین کمان
از جمله امکانات متل رنگین کمان لاریجان به آبدرمانی حوضچه های اختصاصی با املاح تلغیظ شده گوگردی، و امکانات تفریحی جهت استفاده کودکان میباشد. دارای ۱۰ سوییت اختصاصی با امکانات تخت دونفره و ۲عدد مبل تختخواب شو مجهز به هال و پذیرایی، تلویزیون flat، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، آشپزخانه، ست ۸نفره مبل راحتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، و نما روبه طبیعت بکر و زیبای رشته کوه های البرز میباشد.

متل رنگین کمان لاریجان
اوقات فراغت خود را در کنار دوستان و خانواده در فضایی متمایز تجربه کنید.در دامنه کوه البرز با هوایی پاک و طبیعتی بکر و زیبا.امکان استفاده از حوضچه های اختصاصی آبگرم از چشمه های معدنی قله دماوند به همراه امکانات ویژه رفاهی. هتل بابا قدرت با فاصله ای کمتر از یک ساعت از تهران پذیرای شما در آب گرم لاریجان خواهد بود.

آدرس : جاده هراز بعد از امام زاده هاشم ، پلور بعد از رینه - روستای آبگرم لاریجان متل رنگین کمان

تلفن: 01143357310
09120264571 - 09120264573

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان