در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

شرکت دکوراسیون داخلی قیطریه - آرکسان

شرکت دکوراسیون داخلی قیطریه - آرکسان

آگهی رایگان
  • مربوط به خانه وسایل و تزئینات خانه متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : فروشی
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
  •    تهران قیطریه
  • 332 بازدید
  • بلوار ارتش، شهرک ابوذر،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2
دکوراسیون آشپزخانه
اگر اکنون در حال خواندن این مطلب هستید به احتمال زیاد به دنبال طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن و شیک می‌گردید. به نظر شما مهم‌ترین بخش یک خانه کدام قسمت است!؟ آشپزخانه را می‌توان نبض خانه دانست. اگر حال آشپزخانه یک خانه خوب باشد، حال اهالی آن خانه نیز خوب است! شرکت طراحی دکوراسیون داخلی آرکسان همراه شماست تا هرآنچه که به آن فکر می‌کنید را به تصویر بکشد.

آشپزخانه محلی است که کدبانوی خانه ساعات زیادی از روزش را در آنجا سپری می‌کند به همین خاطر چگونگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید. هر آشپزخانه‌ای می‌تواند تم منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید. یک تیم طراحی دکوراسیون آشپزخانه در چیدمان بهتر وسیله‌ها به شما کمک خواهد کرد.

زمانی که از طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید صحبت می‌کنیم در واقع از انتخاب صحیح کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، پرده آشپزخانه یا حتی لوستر آشپزخانه حرف می‌زنیم. تمام اجزای موجود در یک آشپزخانه باید با یکدیگر هماهنگ باشند. برای مثال در آشپزخانه‌ای که طراحی مدرن دارد بهتر است از کابینت‌های کلاسیک استفاده نشود.

اگر اصول طراحی دکوراسیون را ندانید احتمالا این کار برایتان سخت خواهد شد. با آرکسان آشپزخانه خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و چیدمان کنید. ما در کنار شما هستیم تا برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه جدید شما را همراهی کنیم.


طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک
یکی از مهم‌ترین نکات حائز اهمیت در طراحی دکوراسیون آشپزخانه ها، متراژ آن است. همان‌طور که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه بزرگ دستمان بازتر خواهد بود، برای چیدمان آشپزخانه های کوچک محدودیت‌هایی خواهیم داشت.

برای مثال تعداد کابینت‌ها در آشپزخانه‌های کوچک کمتر است. انتخاب رنگ هایی که قرار است از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک استفاده کنید ‌اهمیت بسیار بالایی دارد.

در یک آشپزخانه کوچک به هیچ عنوان نباید از رنگ‌های تیره استفاده کرد چراکه موجب کوچک‌تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می‌شوند. رنگ‌ های روشن چون سفید، طوسی، نقره ای، طلایی و… مناسب‌ترین رنگ ها برای فضای آشپزخانه هستند. آشپزخانه هایی که نور طبیعی در آن ها جریان دارد نسبت به دیگر آشپزخانه ها امتیاز ویژه تری دارند.

این نور نه تنها به زیباتر شدن دکوراسیون آشپزخانه کمک می کند بلکه کمک میکند نور محیط برای انجام آشپزی نیز بیشتر شود. تابش نور طبیعی در دل آشپزخانه، جریانی از انرژی است که طراحی دکوراسیون آن آشپزخانه را منحصربه‌فردتر می‌کند.



طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن

در میان انواع سبک های طراحی دکوراسیون، سبک مدرن طرفداران زیادی دارد. در آشپزخانه ای که به سبک مدرن طراحی شده است همه چیز در عین سادگی زیباست و خبری از پیچیدگی نیست. لوازم و اکسسوری هایی که در یک آشپزخانه کوچک استفاده می‌شوند بدون جزئیات زیاد، زرق و برق و شلوغی هستند.

یکی از مهم ترین دلایل پرطرفدار بودن سبک مدرن در طراحی دکوراسیون، کاربردی بودن این دکوراسیون است.

احتمالا بارها و بارها آشپزخانه های مدرن را دیده‌اید. مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است. کابینت‌های ممبران مدرن و هایگلاس بهترین کابینت‌ها برای طراحی آشپزخانه های مدرن هستند.

https://arcsun.ir/

09125555122

برای طراحی داخلی با تیم طراحی داخلی آرکسان تماس بگیرید

بلوار ارتش، شهرک ابوذر،کوچه ابوذر دوازدهم، پلاک 13، واحد2

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان