در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

ديتابيس ريكاوري، بازيابي اطلاعات پاك شده

ديتابيس ريكاوري، بازيابي اطلاعات پاك شده

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : توافقی
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
  •    تهران تهرانپارس
  • 173 بازدید
  • بصورت مجازي تسويه بعد از تحويل كار
“بازیابی باج افزار یا بازیابی اطلاعات رمزنگاری شده توسط  Ransom Ware ها” 

اگر با Ransom Ware یا باج افزارها یا ویروسهای باجگیر روبه رو شده اید و نمی توانید به فایلهایتان دسترسی پیدا کنید ما نگرانی های شما را درک می کنیم و ما به شما کمک خواهیم کرد تا اطلاعات خود را در اسرع وقت بدست آورید.

حملات و کد کردن فایلها و اطلاعات یا همان اینکریپشن ، Encryption  توسط باج افزارها یک مشکل رو به رشد برای کاربران کامپیوتر و مدیران دیتا سنتر و ادمین سرورها ست. هر مورد آلودگی به Ransom Ware به آسانی می تواند میلیونها تومان خسارت داشته باشد. تهدید ها از سال ۲۰۱۶ افزایش پیدا کرده ، به همین دلیل است که ما اکنون خدمات تخصصی بازیابی باج افزار و رمزگشایی Ransom Ware را ارائه می دهیم .در چنین مواقعی شما سریعا به فایل های خود نیاز دارید، اما همیشه پرداخت باج به خالق باج افزار یک گزینه امن و موثر نیست.

ريكاوري اطلاعات کاملاً تخصصی بوده و باید توسط متخصصان حرفه‌ای انجام شود. زیرا از بین رفتن اطلاعات حساس و ارزشمند دیتابیس ضمن این که خسارات سنگینی را برای شرکت یا نهاد مربوطه به همراه دارد، پیامدهای ناگواری نیز به دنبال خواهد داشت. به همین جهت برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند باید برای بازیابی داده‌ها، از مرکز بازیابی اطلاعات دیتابیس معتبر و تخصصی در این زمینه کمک بگیرید.

SAM Database.recovery
مركزي مجهز و تخصصی در زمینه ریکاوری اطلاعات ديتابيس است. این مرکز داراي سابقه‌ای طولانی در زمینه بازيابي اطلاعات است. این مرکز می‌تواند انواع مشکلات از جمله پاک شدن داده‌های دیتابیس را با کمک مهندسان حرفه‌ای خود برطرف کند.مركز SAM Database.recovery مجهز به ابزار و تكنولوژي هاي پيشرفته بوده و با بهره گيري از دانش به روز متخصصان خودو نیز ابزارهای مجهز و مدرن، داده‌ها را در اسرع وقت بازیابی کرده و دوباره آنها را به مشتری باز می‌گرداند. اين مركز با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده به دیتابیس و حجم اطلاعات موجود روی آن قیمت بازیابی اطلاعات دیتابیس را مشخص خواهند کرد. سپس در صورت تمایل مشتری اقدام به بازیابی اطلاعات دیتابیس کرده و در کوتاه‌ترین زمان داده‌های شما را دوباره در اختیارتان قرار می‌دهند ، در طول پروسه نیز می‌توانید به صورت آنلاین از مراحل کار آگاهی حاصل کنیدو بعد از اتمام كار و درصورت تاييد و بررسي شما در مورد برگشتن درست اطلاعات ، هزينه را واريز ميكنيد

شماره تماس واتساپ :
0098-9127229529
ايميل :
sam.databaserecovery@gmail.com

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان