در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

سیستم استندینگ سیم، زیپ متال

سیستم استندینگ سیم، زیپ متال

آگهی رایگان
  • برای کسب و کار متفرقه
  • قیمت کل : رایگان
  • نوع : ارائه
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
  •    آذربایجان شرقی تبریز
  • 192 بازدید
  • هتل مرمر، نرسیده به قنادی کریمی، طبقه فوقانی پیتزا چیلانو، پلاک 18شرکت الماس پوشش
سیستم نمای Standing Seam یکی از محبوب ترین سیستم های پوشش بام و نمای ساختمان است که از لحاظ عملکردی بسیار مقاوم و با دوام است. طراحی خوب آن جلوه خاصی به ساختمان داده و به زیبایی آن کمک می کند و در زمان فروش نیز بر ارزش آن می افزاید.
این سیستم به سبکی گفته می شود که در آن پانل ها بصورت عمودی و افقی در طول گسترش پیدا کرده و اتصال Seam آن ها را به هم وصل میکند. نصب این سیستم با شیوه سنتی متفاوت بوده و پوششی خوب و مستحکم را بوجود می آورد که تحت تغییرات دمایی نیز اجازه انبساط و انقباض را به آن خواهد داد.
سقف های Standing seam که با کیفیت خوب اجرا شوند بسیار مقاوم و با دوام خواهند بود. همچنین فارغ از مزایای تکنیکی آن، این نوع سیستم به خاطر زیبایی منحصر به فرد آن بسیار محبوب بوده و جذاب به چشم می آید. ورقی که در این سیستم می تواند مورد استفاده قرار گیرد طیف وسیعی از رنگ ها و متریال ها را در بر می گیرد بنابراین می توان اطمینان داشت که با هر بودجه و سلیقه ای متناسب خواهد بود. به همین ترتیب، این روش را می توان در بسیاری از سبک ها و کاربری ها مشاهده کرد و بازده اقتصادی آن در دراز مدت صرفه اقتصادی آن را نیز تضمین می کند و هزینه های نگهداری نخواهد داشت.فلزی بودن مزیت دیگری برای این نوع سیستم ها می باشد که در تابستان می تواند با غروب آفتاب سریعتر خنک شده و در زمستان بخاطر ترکیب آن با عایق حرارتی از خروج انرژی به خارج از ساختمان جلوگیری می کند.
این سیستم سال ها است که مورد استفاده قرار می گیرد و بیش از دو قرن است که به عنوان یکی از سیستم های محبوب برای پوشش بام و نما بکار برده می شود و استایل خاص آن در طول عمر با تمام سلیقه ها متناسب بوده و با تغییر نور جلوه بصری و بافت خاص آن بیشتر خود را نشان می دهد.
این سیستم می تواند برای طیف گسترده ای از طرح ها و زاویه ها و انحنا ها مورد استفاده قرار گیرد و کابردهای فراوانی را پوشش دهد تا محدودیتی در استفاده از آن حتی در سقف های بشکه ای و مخروطی نیز نباشد. نوسانات و تنش های دمایی نیز بخاطر اتصال پنهان و سیستم کلیپس شدن شناور آن به راحتی حل شده و ظاهر و زیبایی آن حفظ خواهد شد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان