در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

مهندسی مشاور فناور گستر پیمان طراحی واحد تولیدقیر

مهندسی مشاور فناور گستر پیمان طراحی واحد تولیدقیر

آگهی رایگان
  • خدمات پیشه و مهارت
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۰/۰۲/۰۵
  •    تهران تهرانپارس
  • 295 بازدید
  • قیمت : توافقی
  • تهران - فلكه سوم تهران پارس - پلاك 547 - طبقه 4 - واحد7 به مدیریت مهندس پیمان
تیم فنی مهندسی فناور گستر پیمان فعالیت خود را از سال 1387 در زمینه مهندسی و طراحی واحد های صنعتی و پالایشگاهی آغاز نموده و در این سال ها موفق به طراحی و همکاری در اجرا سایتهای مختلف گردیده است. خط مشی فنی مهندسی فناور گستر پیمان ارائه خدمات مهندسی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن می باشد تا بدین وسیله بتواند رضایت مشتریان خود را فراهم آورد. در جهت رسیدن به این هدف شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان کلیه فرآیندهای طراحی خود را بهینه سازی نموده است تا بتواند طراحی پایپینگ را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین هزینه انجام دهد.
شرکت فنی مهندسی فناور گستر پیمان در کنار خدمات مهندسی پلنت های بزرگ در پروژه های کوچک و زود بازده و طرح های دانشگاهی و دانش بنیان نیز ارائه خدمات می نماید و آماده طراحی پروژه های مختلف با توجه به تیم قدرتمند خود می باشد. فنی مهندسی فناور گستر پیمان با توجه به سابقه فراوان خود تخصص کافی در زمینه طراحی پایپینگ و همینطور پروژه های اطفا حریق را دارد. این مجموعه در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و اجرای پروژه های خود بخش بازرگانی خود را به طور کلی حذف نموده است و به این روش توانسته هزینه های طراحی را به حداقل رساند.
فعالیت های ما شامل:
▪ ارایه خدمات مهندسی
▪ تولید مدارک مهندسی
▪ طراحی با نرم افزار PDMS
▪ استرس آنالیز با نرم افزار Caesar II
▪ تهیه نقشه های ازبیلت و طراحی پایپینگ سایت
▪ طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفا حریق
▪ انجام خدمات بازرسی
عمده ترين اهداف اين شركت
تأمين نيازهاي داخل كشور برابر با استانداردهاي روز دنيا مي باشد. شرکت فني مهندسي فناور گستر پيمان به عنوان پيمانکار و مجری طرح توانايی آن را دارد که سيستم پالايش قير مورد نيازراه و ساختمان و صنعت عایق را مطابق با شرايط زيست محيطی مورد تأييد سازمان محيط زيست، راه اندازی نمايد . این شرکت براي ساخت و راه اندازي اين واحدها از متخصصين، امكانات و تجهيزات داخلي استفاده نموده لذا اين طرح هيچ گونه وابستگي به تخصص، امكانات و ماشين آلات خارجي ندارد.

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان