در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

دعوت به همکاری و اعطای نمایندگی

دعوت به همکاری و اعطای نمایندگی

آگهی رایگان
  • استخدام و کاریابی بازایابی و فروش
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
  • آخرین بروز رسانی : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  •    تهران جنت آباد
  • 218 بازدید
  • جنت آباد - خیابان ایرانشهر - خیابان بهاران - پلاک 2- واحد 17
تآو افزا به عنوان یک مجموعه معتبر فعال در زمینه توسعه سیستمهای فروش و بازاریابی جهت ارتقا سطح کمی و کیفی خدمات خود به هموطنان ارجمند درنظر دارد دفاتر و مراکز خدمت رسانی خود را در سطح کشور افزایش داده و به جذب همکار جدید مبادرت نماید.

لذا بدینوسیله از عموم علاقه مندان به مباحث آموزشی و عملیاتی در زمینه های مختلف بازاریابی و فروش انواع کالا و خدمات که دارای امکانات اولیه نظیر دفترکار و تجهیزات اداری هستند، و نیز توانایی یا دانش مدیریت دارند و از انگیزه کافی جهت کسب درآمد قانونی و حلال را دارا می باشند دعوت میگردد ضمن ارسال رزومه کامل شخصی و شغلی و تحصیلی خود از طریق واتساپ یا تلگرام یا ایمیل به عنوان همکار و نماینده ما در شهرستان محل اقامت خودشان فعالیت نمایند.

????داشتن تجربه و علاقه به فعالیت در زمینه های مختلف آموزش مهارت های کسب و کار، سیستم های توسعه فروش و بازاریابی و نیز توان صرف وقت و انرژی جهت مدیریت مجموعه تحت هدایت و رهبری خودشان برای حصوص نتیجه از نکات مثبت متقاضیان قلمداد می گردد.

???? باتوجه به گستره فعالیت مجموعه، داشتن دفترکار مناسب و تجهیزات و ملزومات اداری و نیز توان مالی 28.000.000 تومان جهت دریافت ست اداری و نشان و پرچم و بروشور و سایر تبلیغات الزامیست.

???? کلیه خدمات و تعهدات طرفین کاملا قانونی و رسمی و از طریق دفاتر ثبتی انجام می پذیرد.

جهت تعامل با ما از طریق تلفن های : 09120235849 - 09396990338 - 09363262049 و یا ایمیل : tavafza.ir@gmail.com و یا قسمت تماس با ما در وبسایت: www.tavafza.ir در خدمت شما هستیم.


????شایان ذکر است مدت زمان و ظرفیت پذیرش همکار در این فراخوان محدود می باشد ????????

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان