در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
با ثبت آگهی سریع در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و مشتریان خودتان را سریعا افزایش بدهید***** با متد جدید و پیشرفته

درج آگهی رایگان

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش به صورت غیر حضوری

اخذ دیپلم رسمی آموزش و پرورش به صورت غیر حضوری

آگهی رایگان
  • خدمات آموزشی هنری
  •  phone
  • email
  • تاریخ ثبت آگهی : ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
  • آخرین بروز رسانی : ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
  •    اصفهان اصفهان
  • 640 بازدید
  • آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی-سرچهارراه شریعتی-جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735 جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید : 09138088177 – 03136295379

دیپلم :
در نظام آموزش و پرورش ۲ نوع دیپلم ارائه می شود که شامل دیپلم نظری و دیپلم کارو دانش می باشد.
دیپلم نظری :
دانش آموزان برای گرفتن دیپلم نظری که در ۳ رشته(ریاضی فیزیک,علوم تجربی و علوم انسانی) میباشدباید ۱۰۵ واحد درسی را بگذرانند که مدت زمان آن در حدود 4 سال به طول می انجامد زیرا تمام واحدها را باید ترم به ترم در دبیرستان پاس کنند و به همین دلیل برای گرفتن دیپلم نظری این زمان طولانی می باشد و دانش آموزان باید حتما در کلاسها شرکت داشته باشند تا بتوانند در امتحانات پایان ترم نمره قبولی را کسب کنند زیرا در سال سوم دبیرستان امتحانات ۴ درس تخصصی هر رشته ای به صورت نهایی برگزار میشود و شخص خود دانش آموز باید نمره قبولی را کسب کند و معلمان هیچگونه دخالتی در دادن نمره کمکی به دانش آموزان ندارند و برگه های امتحانی در حوزه های امتحانی اداره کل آموزش و پرورش تصییح می شود.
دیپلم کارو دانش :
دانش آموزان جهت گرفتن دیپلم کار و دانش باید106 دیپلم جدید الی ۹۶ دیپلم قدیم واحد درسی را بگذرانند که درحدود( ۵۴ تا64 )واحد دروس عمومی و (۲۴تا ۴۲) واحد مهارت کاردانش میباشد. که تغییر تعداد واحدها در دروس عمومی ومهارتها بستگی به انتخاب رشته تخصصی دیپلم دارد که دروس عمومی را باید در مدارس شبانه به صورت ترم به ترم پاس کنند و مهارت را در آموزشگاههای زیر نظرارشاد بگذرانند. مدت زمان اخذ دیپلم کار و دانش برای افرادی که قبلا دروس عمومی را پاس نکرده باشند در حدود یک سال به طول می انجامد ولی افرادی که قبلا تا سال دوم دبیرستان تحصیل کرده باشند می توانند با گذراندن یک مهارت 1 ماهه یا 3 ماهه و یا 6 ماهه در مدت زمان کمتری دیپلم را اخذ کنند.
مزیت دیپلم های کاردانش جدید نسبت به دیپلم های قدیم کاردانش این هستش که داوطلبان فارغ التحصیل دیپلم های نظام جدید که نیازی هم به پیش دانشگاهی ندارد وارد دانشگاه شوند ودر کنکور سراسری ( رشته های نظری : انسانی – ریاضی و فیزیک و تجربی ) شرکت نمایند ...

دریافت دیپلم گرافیک رایانه در یک ماه ( شهریور 99 )

دیپلم گرافیک رایانه
o دوره مهارتی ( گرافیک کامپیوتری ) چیست ؟
رشته گرافیک کامپیوتری یکی از رشته های تخصصی کاردانش مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد که 42 واحد از 96 واحد دیپلم رسمی را در بر میگیرد و بصورت یک دوره (6 ماه) که شامل 5 مهارت است که هر مهارت دارای آزمونهای کتبی ( تستی ) و عملی برگزار می گردد
عنوان مهارت
طراحي سياه و سفيد, طراحي رنگي ,كاربر رايانه, تايپ رايانه,گرافيك رايانه
1- تعریف مهارت طراحی گرافیک سیاه و سفید
طراح گرافیک سیاه وسفید کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی از عهده کادر بندی , به کارگیری عناصر بصری , ایجاد بافت و حجم مجازی بر آمده و در اجرای آثار گرافیکی سیاه وسفید بتواند از تناسبات طلایی , تعادل و توازن , کنتراست و ریتم به خوبی استفاده نموده و اصول ترکیب بندی را رعایت نموده و نیز بتواند علائم و نشانه های گرافیکی را طراحی نماید.
2- تعریف مهارت طراحی گرافیکی رنگی
طراح گرافیک رنگی کسی است که با تکیه بر دانش مبانی هنرهای تجسمی و توانایی های طراح گرافیکی سیاه وسفید از عهده تجزیه وتحلیل رنگها, ترکیب رنگهای اصلی و ساخت رنگهای ثانویه , بکارگیری رنگهای مکمل ورنگهای متضاد و استفاده از هارمونی رنگها در خلق آثار گرافیکی برآمده و نیز بتواند با استفاده از رنگهای مختلف بافت و حجم پردازی کرده و همچنین ایجاد حرکت و ریتم نماید و علاوه بر اینها بتواند با تجزیه فرم و رنگ آثار هنرمندان نقاش تجربیات آنها را برای خلق آثار گرافیکی مورد استفاده قرار دهد.
3- تعریف مهارت کاربر رایانه ای
کاربر رایانه کسی است که با ضمن رعایت اصول ایمنی و بهداشتی , با تکیه بر مفاهیم و مبانی رایانه , سیستم رایانه ای را راه اندازی نماید و بتواند از سیستم عامل ویندوز از عهده ذ خیره سازی , نگهداری و مدیریت اطلاعات برآمده و با بکار گیری نرم افزار و سخت افزار خروجی اطلاعات را تحویل دهد. علاوه بر آن بتواند با استفاده از اینترنت اطلاعات مورد نظر را جستجو و استخراج نماید و از پست الکترو نیک جهت ارسال و دریافت اطلاعات استفاده نماید.
4- تعریف مهارت تایپ رایانه ای
تایپیست رایانه ای کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کاربر رایانه از عهده ایجاد متون فارسی و لاتین و انجام عملیات روی متن , قالب بندی متون , کار با سبکها- الگوها و Tab , ایجاد جداول , طراحی صفحات , چاپ متون و کار با امکانات پیشرفته در نرم افزار MS Word بر آید و قادر به تایپ سریع متون فارسی و لاتین باشد.
5- تعریف مهارت گرافیک رایانه ای
گرافیست رایانه کار کسی است که با اتکا به دانش استفاده از رایانه بتواند بعد از نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز, تصاویر و عکس های دلخواه را به رایانه انتفال و ذخیره نماید . سپس با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تنظیمات اولیه مربوط به نور , رنگ و کنتراست را روی عکس اعمال و بعد از آن بتواند با به کار گیری نرم افزار کورل دراو بر دانش گرافیک طرح وپروژه های گرافیکی را اجرا نماید.
جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس فرمایید :
09138088177 – 03136295379
آدرس : اصفهان - خیابان حکیم نظامی - سرچهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکتر سراج زاده پلاک 735
مدارک مورد نیازجهت ثبت نام:
1- فتوکپی شناسنامه
2- فتوکپی کارت ملی
3- 6 قطعه عکس 4*3
4- کپی آخرین مدرک تحصیلی (سوم راهنمایی یا بالاتر)
5- مبلغ بیعانه
آزمون های نهایی به صورت آنلاین برگزار میشود و افرادی که تا دوم دبیرستان یا سوم دبیرستان در خواندند می توانند یک ماهه ( در شهریور 99 ) فارغ التحصیل شوند ...

هیچ دیدگاهی برای این آگهی ثبت نشده است

اولین دیدگاه را شما برای این آگهی ثبت کنید

جهت ارسال دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

logo-samandehi
  ثبت آگهی رایگان